شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند

شیعیان فرانسه به پابوسی امام رضا (ع) آمدند

جمعی از شیعیان شهر لیون فرانسه به همت مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برای زیارت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، اين گروه از زائران خارجي امام رضا (ع) با تشرف به اين بارگاه ملكوتي، ضمن زيارت امام مهرباني‌ها از كتابخانه مركزي و موزه‌هاي آستان قدس رضوي ديدن كردند و از برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي اين بارگاه منور در رواق دارالمرحمه بهره‌مند شدند.
زائران فرانسوي در ششمين روز سفر خود به حرم مطهر به مركز امور بين‌الملل آستان قدس رضوي دعوت‌شده و مورد استقبال مسئولان اين مركز قرار گرفتند. در اين ديدار زائران از چگونگي شيعه شدن خود سخن گفتند و همچنين به مشكلاتي كه در كشور فرانسه در اين مسير با آن مواجه‌اند، اشاره كردند.
مدير مركز امور بين‌الملل آستان قدس رضوي در جمع اين زائران گفت: از شما زائران امام رضا (ع) درخواست مي‌كنيم با آن دل‌هاي پاك و عاشق كه به زيارت مرقد مطهر امام رضا (ع) تشريف آورده‌ايد براي همه مسلمانان و مؤمنين دعا كنيد.
وي ادامه داد: اميدوارم با دست‌پر و سلامت از زيارت امام رضا (ع) به ديار خودتان برگرديد و نايب‌الزياره تمام كساني باشيد كه به شما التماس دعا گفتند. در پايان اين ديدار محصولات فرهنگي آستان قدس رضوي به اين گروه از زائران اهدا شد.


| شناسه مطلب: 88103




رضوي شيعيان فرانسه



نظرات کاربران