اطفای به موقع حریق هتل زائران ایرانی در نجف اشرف

اطلاع به موقع، رساندن سریع کپسول آتش نشانی و استفاده صحیح از آن سه عامل مهمی است که سبب مهار آتش در یکی از هتل های شهر مقدس نجف شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از نجف اشرف، هتل ديار الحبيب شهر مقدس نجف كه يكي از هتل هاي محل اقامت زائران ايراني به شمار مي رود، صبح امروز (پنجشنبه، ششم ارديبهشت) بر اثر اتصالي برق يك دستگاه پنكه واقع در يكي از اتاق هاي آن دچار حريق شد.
براساس پيگيري هاي خبرنگار ما، اتاق 208 هتل ديار الحبيب كه به دليل عزيمت زائران به حرم مطهر علوي، خالي از سكنه بوده است، با اتصال برق يك دستگاه پنكه و پرتاب شدن جرقه هاي آن بر روي تخت و ملافه ها دچار آتش سوزي مي شود كه با حضور به موقع مسئولان، آتش آن مهار شده است. به گفته يكي از مسئولان ذيربط كه وظيفه پيگيري علت اين آتش سوزي را به عهده داشته است، آتش با اطلاع به موقع كارمندان هتل و رساندن سريع كپسول آتش نشاني و استفاده صحيح از آن، مهار شده و هيچ خسارت جاني نيز در بر نداشته است.
به زائران عزيز توصيه مي شود كه هنگام تحويل اتاق محل استراحت، از سالم بودن وسايل برقي آن اطمينان حاصل كنند و به هنگام ترك اتاق، نسبت به خاموش كردن وسايل برقي و حتي الامكان قطع برق اقدام نمايند تا هرگز شاهد حوادثي همچون آتش سوزي نباشيم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران