بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی

بازدید سرزده از مدیریت حج و زیارت استان مرکزی

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم، دیروز دوشنبه، دهم اردیبهشت ماه، از اداره حج و زیارت استان مرکزی بازدید و با سرپرست این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري منطقه قم، حجت الاسلام و المسلمين عسكري علويه با همراهي دو نفر از همكاران، ديروز دوشنبه دهم ارديبهشت ماه، با سرپرست اداره حج و زيارت استان مركزي ديدار و گفتگو كردند.
در اين ديدار آقاي ابراهيم محمودي، سرپرست اداره حج و زيارت استان مركزي گزارشي از آمار كاروان ها و زائران حج تمتع و وضعيت ثبت نام و آموزش زائران حج تمتع در كاروان ارائه كرد و مسئول بعثه منطقه قم نيز در زمينه نظارت دقيق و اجراي با كيفيت جلسات آموزشي زائران حج تمتع سال 97 تأكيد نمود.
در ادامه اين ديدار نيز، حجت الاسلام والمسلمين عسكري علويه، با مسئول حراست اداره حج و زيارت استان مركزي و مدير شركت مركزي استان، به گفتگو پرداخت.
گفتني است استان مركزي كه به تازگي تحت پوشش دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري منطقه قم قرار گرفته، داراي 1700 زائر حج تمتع در قالب 12 كاروان است.


| شناسه مطلب: 88285




قم اراك حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران