عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب

عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان در نمایشگاه کتاب

معاون کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از عرضه آثار اربعینی به ۵ زبان زنده دنیا در نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام والمسلمين شريف‌تبار، معاون كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين، در گفت‌وگو با ايكنا درباره فعاليت‌هاي اين مركز در نمايشگاه كتاب عنوان كرد: در اين رويداد فرهنگي به معرفي آثار مكتوب كميته در حوزه اربعين مي‌پردازيم.
وي افزود: همچنين محصولات فرهنگي ، ديجيتالي، صوتي و تصويري در قالب E book و ... نيز عرضه شده است كه همگي به آموزش فرهنگ اربعين به زوار مي‌پردازد. بر اين اساس بيش از ۱۰۰ اثر مختلف در نمايشگاه عرضه شده است.
شريف‌تبار توضيح داد: اين آثار با شروع جريان فرهنگي و مذهبي اربعين توليد شده‌اند و كميته فرهنگي از هنگامي كه نظم و نسق خاصي پيدا كرد،‌ نسبت به چاپ و انتشار موضوعات مختلف اقدام كرد. همچنين ۱۲ كتاب به ديگر زبان‌ها داريم.
وي گفت: كتاب‌هايي براي زائران پاكستاني، تركي، افغاني و ... به زبان‌هاي اردو، فارسي، عربي‌، انگليسي و تركي منتشر شده است. توليدات روايتگري نيز به زبان فرانسه ارائه شده است. همچنين آثاري به زبان عربي براي كودكان عرضه شده است.
شريف‌تبار اظهار كرد: بر اين اساس در مجموع با به شمار آوردن فيلم، موشن‌گرافي، اينفوگرافي، پوستر و كتاب مي‌توان گفت كه در مجموع ۲۰۰ اثر در نمايشگاه عرضه شده است. همچنين اسناد كميته فرهنگي نيز در قالب كتاب ارائه شده است. بسته سياست‌هاي رسانه‌اي نيز در قالب كتاب منتشر شده است كه مشخص مي‌كند افرادي كه قصد آن را دارند كه در حوزه رسانه كار كنند، چه بايدها و نبايدهايي را بايد مورد توجه قرار دهند.
گفتني است، غرفه كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين حسيني در نمايشگاه كتاب جنب غرفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار دارد و از روز چهارشنبه 12 ارديبهشت فعاليت خود را آغاز كرده و تا روز جمعه 21 ارديبهشت به كار خود ادامه خواهد داد. نمايشگاه كتاب از ساعت 10 الي 19 براي بازديد عموم محيا مي‌باشد.
در اين غرفه مجموعه توليدات چندرسانه‌اي كميته فرهنگي و آموزشي اربعين و ساير فعاليت‌هاي فرهنگي و آموزشي اين كميته در معرض عموم قرار گرفته است.


| شناسه مطلب: 88351




كتاب اربعين



نظرات کاربران