در جمع روحانیان و مداحان عتبات مطرح شد؛

رسالت مهم روحانیون تبیین اسلام ناب محمدی است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق اسلام ناب محمدی را در حال مقابله با اسلام آمریکایی دانست و رسالت مهم روحانیون را تبیین اسلام ناب محمدی برشمرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در جمع روحانيان و مداحان عتبات عاليات، با تأكيد بر لزوم توجه به عرصه معرفتي و معنوي، به روايتي از امام علي(ع) اشاره كرد و گفت: خوبي ها در نگاه عبرت آميز، سكوت توأم با انديشه و گفتار مسئولانه جمع شده است بنابر اين بايد مراقب نگاه و سكوت وگفتار خويش باشيم.
وي افزود: حضرت اميرمؤمنان(ع) مي فرمايند «طُوبَى لِمَنْ كَانَ نَظَرُهُ عِبْرَةً وَ سُكُوتُهُ فِكْرَةً وَ كَلَامُهُ ذِكْراً وَ بَكَى عَلَى خَطِيئَتِهِ وَ أَمِنَ النَّاسُ شَرَّه؛ خوشا به حال كسي كه سكوتش تفكر، و نظرش عبرت، و گفتارش ذكر باشد، و بر گناهانش بگريد، و مردم از شر او در امان باشند».
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني گفت: كربلا سرزمين عبرت گرفتن است به طوري كه از گذشته ها بياموزيم و نگذاريم دوباره جريان هاي تلخ گذشته تكرار شود كه هنوز 50 سال از رحلت پيامبر(ص) نگذشته بود، فرزند بزرگوارش را به عنوان خارجي به شهادت رساندند.
وي تصريح كرد: اگر به درستي و با نگاه عبرت آموز ماجراي كربلا را مورد بررسي قرار دهيم خواهيم دانست كه در عاشورا مقابله بين اسلام علوي با اسلام اموي بود و طبق وعده الهي حق پيروز شد.
نماينده بعثه در عراق نقش و رسالت مهم روحانيون را تبيين اسلام علوي كه همان اسلام ناب محمدي(ص) است دانست و گفت: امروز به شدت بين اسلام ناب محمدي با اسلام آمريكايي مقابله است.




نظرات کاربران