ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

ارائه کتاب جدیدی از رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

به گفته مدیر انتشارات انقلاب اسلامی،‌ به زودی کتاب جدیدی مشتمل بر بیانات رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمدرضا هراتي، مدير انتشارات انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار ايكنا؛ اظهار كرد: كتاب جديدي از سخنان رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه را در مدت يكي، دو روز آينده در نمايشگاه كتاب عرضه مي‌كنيم.
وي با بيان اين مطلب افزود: اين كتاب براي افرادي كه در زمينه مسائل ديني فعاليت مي‌كنند، همچنين طلاب حوزه علميه قابل استفاده است و به بيانات رهبر معظم انقلاب در طي سلسله جلسات ياد شده مربوط مي‌شود كه آماده چاپ شده است.
هراتي با اشاره به كتاب «نسيم سحر» كه در سال گذشته منتشر شد،‌ اظهار كرد: اين اثر به احاديث درس خارج فقه معظم‌له مربوط مي‌شود كه در اواخر سال ۹۶ منتشر شد. كتاب جديدي كه به زودي ارائه مي‌شود نيز بخش كوتاهي از درس ايشان را به خود اختصاص مي‌دهد كه «الثلاث الرسائل في الجهاد» نام دارد.
وي توضيح داد: اين اثر در سه باب آماده شده است و به صورت جلساتي كه به دنبال هم برگزار مي‌شود مربوط نيست و مباحث يك موضوع را در خود جاي داده است.


| شناسه مطلب: 88354




كتاب رهبر انقلاب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران