«مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد

«مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «مقامات حضرت فاطمه(س) در کتاب و سنت» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد پهلواني در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا با اشاره به آماده سازي نسخه الكترونيكي كتاب «مقامات حضرت فاطمه(س) در كتاب و سنت» اظهار داشت: در ميانِ بانوان جهان، حضرت فاطمه(س) مقامات ممتازي دارد: وي دختر پيامبر(ص) و نيز «ام‌ابيها»، مادرِ يازده امام، حجت خدا بر ائمه و انبيا، معيار امامت، رضايت و رنجش او، ملاكِ خشنودي و غضب خداست و در يك كلام، كوثر و چشمه همه نيكي‌هاست و شجره طيبه‌اي است كه به اذنِ خدا تا واپسين لحظه‌هاي هستي در حال ثمردهي است.
وي گفت: اين مقامات از او شخصيتي پديد آورده كه الگوي همه مردمان؛ به ويژه زنان در همه روزگاران است. در اثر حاضر با گوشه‌اي از اين ويژگي‌ها و مقامات آشنا مي‌شويم.
مدير فناوري اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي به معرفي اين كتاب پرداخت و تصريح كرد: كتاب «مقامات حضرت فاطمه(س) در كتاب و سنت» نوشته محمد سند بحراني و سيداحمد خوانساري در مؤسسه بوستان كتاب تهيه شده و در انتشارات اين مؤسسه به چاپ رسيده است.
وي افزود: اين كتاب با 190 صفحه به زبان فارسي و به قيمت 90000 ريال در 1393 منتشر شده و به تازگي اداره فناوري اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي اين كتاب را به صورت كتاب الكترونيكي و در قالب كتابخوان همراه پژوهان با قابليت اجرا در سيستم عامل اندرويد و ويندوز به قيمت 22000 ريال منتشر كرده است.
پهلواني درباره خريد نسخه الكترونيكي اين كتاب خاطرنشان كرد: علاقه مندان براي دريافت نرم‌افزار اين كتاب مي توانند به نشاني اينترنتي كتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه كرده و با خريد نسخه الكترونيكي اين كتاب، از مطالب آن بهره مند شوند.




نظرات کاربران