مراسم تودیع ومعارفه مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری دراستان کرمان

امام جمعه کرمان در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری دراستان کرمان خدمت به زائران بیت‌الله الحرام در روزهای سخت را کاری بسیار ارزشمند و نزد خداوند دارای ثواب توصیف است.

آئين توديع و معارفه مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان كرمان عصريكشنبه (97/2/16)با حضور حجج الاسلام والمسلمين حسن عليدادي سليماني نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه كرمان و رجبعلي زماني مشاور امور استان‌ها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري و جمعي از مسئولان استاني در سالن حج و زيارت استان كرمان برگزار شد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين حسن عليدادي سليماني در جمع كارگزاران حج و زيارت استان كرمان طي سخناني با اشاره به اينكه خدمت به زائران بيت‌الله الحرام در روزهاي سخت كار بسيار ارزشمندي است و نزد خداوند داراي ثواب است اظهار‌داشت: اسلام دين جامعي است و دين جامع براي همه زندگي انسان برنامه دارد.
نماينده ولي‌فقيه در استان كرمان با اشاره به اينكه حتي در نماز مكلفيم ذكر واحد بگوييم و همه اينها تاكيد بر وحدت در جامعه اسلامي است، افزود: كارگزاران حج متولي اين عبادت بزرگ و پيشتاز مسلمين هستند و لذا كار بسيار ارزشمندي است.
امام جمعه كرمان با اشاره به اينكه وقتي انسان در حج محرم مي‌شود در يك حريم خاص و ويژه وارد شده و در هيچ مسافرتي اينگونه نيست، گفت: مسلمين در همه كارها و عبادتها توجه به وحدت در جامعه داشته باشند.
وي با بيان اينكه اسلام يك نگاه بلند به جامعه دارد و در تجمع بين‌المللي اسلام يك عبادت بسيار ارزشمند به نام حج مطرح شده است،افزود: متاسفانه عالم اسلام گرفتار سردمداراني شده كه به جاي اينكه در خدمت اسلام باشند در خدمت استكبار قرار گرفته اند.
در اين آيين حجت‌الاسلام والمسلمين رجبعلي زماني مشاور امور استان‌ها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري نيز با اشاره به اينكه در بحث امامت و امام زمان بر اين باوريم كه امام عصر‌(عج) محور عالم است، اظهار‌داشت: بركات وجودي امام زمان‌(عج) در تمام زندگي ما مشخص است و به زمان و جغرافيا كار ندارد.
حجت‌الاسلام علي سازندگي مسئول سابق دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در استان كرمان نيز با اشاره به اينكه مسئوليت‌ها و نعمات دنيايي امانت در نزد بشر است، گفت: بايد اين امانت را به دست صاحب اصلي خودش سپرد و اين كار يك عمل عاقلانه است.
حجت الاسلام والمسلمين حسين سازندگي مسئول جديد دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري هم خدمت به ضيوف الرحمن را يكي از بهترين و بالاترين ارزشها توصيف كرد و آن را مقدمه اي براي رشد وتعالي وتكامل انساني ورسيدن به مرحله عبوديت دانست.


| شناسه مطلب: 88358




كرمان توديع سازندگي



نظرات کاربران