آخرین مهلت ثبت اطلاعات پزشکی حج 97

رئیس مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد زائران خانه خدا برای انجام معاینات به پزشک مراجعه کرده‌اند، گفت: امروز آخرین مهلت مراجعه به پزشک و ثبت اطلاعات پزشکی زائران حج 97 است.

رئيس مركز پزشكي سازمان حج و زيارت با اشاره به اينكه بيش از 90 درصد زائران خانه خدا براي انجام معاينات به پزشك مراجعه كرده‌اند، گفت: امروز آخرين مهلت مراجعه به پزشك و ثبت اطلاعات پزشكي زائران حج 97 است.
بر اساس اعلام سازمان حج و زيارت، تمامي زائران خانه خدا بايد تا 10 ارديبهشت‌ماه به منظور معاينات پزشكي و تائيد توانمندي و استطاعت جسمي به پزشكان مورد وثوق سازمان حج و زيارت مراجعه مي‌كردند.
پس از گذشت اين زمان، برخي از زائران به هر دليل امكان مراجعه به پزشك را در زمان مقرر نداشتند كه اين امر موجب بروز مشكلاتي در روند اجرايي شد و مسؤولان براي جلوگيري از مشكلات بعدي اين زمان را تا 18 ارديبهشت‌ماه تمديد كردند.
سيدعلي مرعشي رئيس مركز پزشكي سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زيارت خبرگزاري فارس با بيان اينكه تمامي زائران بايد حداكثر تا 18 ارديبشهت‌ماه به پزشك مراجعه كرده و پزشكان نيز اطلاعات زائران را در سامانه ثبت كنند، گفت: تاكنون بيش از 90 درصد زائران خانه خدا به پزشك مراجعه كرده‌اند.
وي با اشاره به اينكه افرادي كه به پزشك مراجعه نكنند امكان حضور در كلاس‌هاي حج 97 را نخواهند داشت، افزود: با توجه به اينكه از نيمه دوم ارديبهشت بايد قسط بعدي زائران خانه خدا پرداخت شود، امكان مراجعه به پزشك پس از زمان مقرر وجود ندارد؛ بر همين اساس به زائراني كه تاكنون به پزشك مراجعه نكرده‌اند، توصيه مي‌كنيم حتما امروز به پزشك مراجعه كنند.
اطلاعات برخي از زائران نيز با وجود مراجعه به پزشك هنوز در سامانه ثبت نشده است كه پزشكان بايد اين اطلاعات را امروز به ثبت برسانند تا سازمان حج و زيارت به درستي اقدام به برنامه‌ريزي‌هاي بعدي براي حج 97 كند.


| شناسه مطلب: 88378




سلامت حج 97



نظرات کاربران