آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا

آغاز انتخابات پارلمانی عراق و تعداد زائران ایرانی حاضر در کربلا

انتخابات پارلمانی عراق از صبح امروز 22 اردیبهشت ماه در نقاط مختلف این کشور آغاز شده است؛ بنابراین هیچ کاروان زیارتی در این روز وارد شهر مقدس کربلا نمی شود.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) از كشور اسلامي ايران، در روزهاي مبارك ماه شعبان با عرض ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسين(ع) و حضرت قمي بني هاشم(ع)، مشغول راز و نياز به درگاه الهي هستند.
براساس گزارش خبرنگار ما، انتخابات پارلماني كشور عراق از صبح امروز شنبه بيست و دوم ارديبهشت 97 در نقاط مختلف اين كشور آغاز شده است؛ بنابراين هيچ كاروان زيارتي امروز وارد شهر مقدس كربلا نمي شود و هيچ كارواني نيز به ديگر شهرهاي مقدس اعزام نخواهد شد.
در حال حاضر تعداد 8666 زائر در قالب 234 كاروان زيارتي در كربلا حضور دارند كه به ترتيب در روزهاي 19 و 20 و 21 ارديبهشت وارد اين شهر مقدس شده اند كه در مقايسه با تعداد 6984 زائري كه در بازه زماني پانزدهم تا هجدهم ارديبهشت در كربلا حضور داشتند، افزايش را نشان مي دهد.
براساس داده‌هاي هواشناسي، آسمان شهر كربلا در ساعت هاي آتي و طي امروز، تا حدودي آفتابي است و فردا شاهد آسماني خورشيدي همراه با مقداري ابر در طول روز و مقداري ابري در طول شب خواهيم بود.
دماي امروز شهر مقدس كربلا 31 درجه سانتي گراد بالاي صفر است كه از اوايل شب تا 19 درجه كاهش خواهد يافت. فردا نيز دماي هوا 31 درجه سانتي گراد بالاي صفر و از اوايل شب به 21 درجه خواهد رسيد، كه نسبت به امروز تغيير چنداني را نشان نمي دهد.
امروز اذان صبح به وقت كربلا ساعت 3:36 دقيقه، طلوع آفتاب ساعت 5:08 دقيقه، اذان ظهر ساعت 12:00 دقيقه، غروب آفتاب ساعت 18:53 دقيقه، اذان مغرب ساعت 19:10 دقيقه، نيمه شب شرعي ساعت 23:15 دقيقه و اذان صبح فردا نيز ساعت 3:35 دقيقه است.
زائران كشورمان كه در قالب كاروان هاي زيارتي از مرز هوايي يا زميني وارد عراق مي شوند، سه روز در نجف، سه روز در كربلا و يك روز در كاظمين اسكان مي يابند و افزون بر خدماتي همچون اسكان، حمل و نقل، تغذيه و بهداشت، از خدمات فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري نيز برخوردار مي شوند.
گفتني است، تعداد اعلام شده زائران ايراني براساس آمار ثبت نامي در كاروان هاي زيارتي حج و زيارت است كه عازم كربلاي معلا شده اند و اين آمار شامل كاروان هاي آزاد نمي شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران