سخنران بعثه مقام معظم رهبری مطرح کرد؛

تقوا و توسل به اهل بیت راه نجات از هجمه های دشمن

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد راه نجات از هجمه های دشمن را تقوا و توسل به اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: پیام امام حسین(ع) به شیعیان، حفظ تقوای الهی است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين حبيب الله فرحزاد در مراسم سخنراني بعثه مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام حسين(ع) راه نجات از هجمه هاي دشمن را حفظ تقواي الهي و توسل به اهل بيت(ع) دانست.
وي در ابتدا به تبيين موقف ميزان در قيامت پرداخت و با بيان اينكه ميزان حسنات هركس سنگين باشد در خوشي كامل وارد بهشت مي شود و اگر ميزان گناهان او سنگين باشد، به جهنم مي رود، گفت: امام صادق(ع) مي فرمايند كه در ميزان حسنات كسي چيزي سنگين تر از صلوات بر محمد و آل محمد نيست.
سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا با اشاره به روايتي از پيامبر اكرم(ص)، مبني بر اينكه هركس بر محمد و آل محمد صلوات بفرستد، حتما او را شفاعت خواهد كرد، اظهار داشت: اعتقاد داريم اگر لطف خدا، اهل بيت(ع) و امام زمان(عج) نباشد، گرفتار بلا مي شويم و دشمنان ما را ريشه كن مي كنند.
وي با تأكيد بر اينكه خدا به وسيله امام زمان(عج)، بلا را از شيعيان و دوستان آن حضرت دفع مي كند، گفت: براساس آيه قرآن كريم، هركس به خدا و اهل بيت(ع) پناهنده شود، حراست شده و در امان است.
حجت الاسلام والمسلمين فرحزاد با بيان اينكه اگر دست امام و ولايت حافظ ما نباشد، بر اثر نفس عماره و شيطان بيچاره مي شويم، راه نجات از هجمه هاي دشمن را تقوا و توسل به اهل بيت(ع) عنوان كرد و افزودك پيام امام حسين(ع) به مسلمانان و شيعيان، حفظ تقواي الهي است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران