الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد

الازهر ممنوعیت پخش اذان در قدس را محکوم کرد

الازهر مصر با صدور بیانیه ای تصمیم مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر ممنوعیت پخش اذان در شهر قدس در تاریخ دوشنبه آینده را محکوم کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، ابن ممنوعيت همزمان با مراسم جشن انتقال سفارت آمريكا از تل‌اويو به قدس صورت مي‌گيرد تا صداي پخش اذان از مساجد مزاحمتي براي شركت كنندگان در اين جشن ايجاد نكند.
الازهر ادامه داد: قانون ممنوعيت پخش اذان در شهر قدس موجب محدود كردن آزادي عبادت در سرزمين هاي اشغالي مي شود و تجاوزي آشكار و ظالمانه به آزادي عبادت و برگزاري شعائر ديني است كه اقدامي نژادپرستانه و در راستاي يهودي سازي اين شهر مقدس صورت مي‌گيرد.
در اين بيانيه آمده است: رژيم صهيونيستي در اقدامات متعدد گذشته خود با ابزارهاي مختلف، آزادي عبادت را از مسلمانان سلب كرده است.
الازهر ادامه داد: علاوه بر اين قانون ممنوعيت كلي پخش اذان كه پيش از اين مطرح شده و اجراي آن تعليق شده بود، قرار است به زودي بار ديگر در كنست (پارلمان رژيم صهيونيستي) مطرح شود و داويد امسالم رئيس ائتلاف دولت اسرائيل نيز با طرح اين قانون در كميته قانون اساسي پارلمان موافقت كرده است؛ قانوني كه طبق آن تمام بلندگوهاي عبادتگاه ها و مساجد در ساعات شبانه بايد خاموش باشد.
اكنون با توجه به اينكه قانون ممنوعيت پخش اذان فردا دوشنبه همزمان با جشن انتقال سفارت آمريكا از تل اويو به قدس صورت مي گيرد؛ چرا نهادهاي اسلامي از جمله الازهر چشم از اين انتقال سفارت فرو بسته يا فقط ممنوعيت پخش اذان را محكوم مي كنند؟


| شناسه مطلب: 88452




قدس الازهر اذان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران