در دیدار نجفی روحانی و سرکنسول ایران در نجف تأکید شد؛

ضرورت تلاش بیشتر برای ارائه خدمات بهتر به زائران

مسائل مختلف زائران با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی و سرکنسول ایران در نجف در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف بررسی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حميد مكارم، سركنسول جمهوري اسلامي ايران در نجف اشرف با حضور در دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در اين شهر مقدس با حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسئول بعثه در عراق ديدار و درباره برخي مسائل مرتبط با زائران گفتگو كرد.
سركنسول ايران در نجف اشرف در اين ديدار بر لزوم همدلي و همفكري همه نهادهاي ايراني در زمينه خدمت رساني به زائران تأكيد كرد و با بيان اينكه در راستاي انجام بهتر برنامه هاي فرهنگي و حل مشكلات زائران تلاش خواهيم كرد، افزود: براي ما افتخار است كه به زائران حرم اميرمؤمنان(ع) و حضرت سيدالشهدا(ع) خدمت كنيم.
در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين علم الهدي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف، با ارايه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده، برنامه هاي صورت گرفته را خوب ارزيابي و اظهار اميدواري كرد كه روز به روز قدم هاي مفيدتري براي زائران برداشته شود.
سپس حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تشكر از تلاش هاي صورت گرفته، گفت: رسالت همه ما سنگين است، بايد تلاش شود كه زائران حضرت اميرمؤمنان(ع) مشكل نداشته باشند و اين اقدام همت و جديت را مي طلبد.
وي با اشاره به بعضي از مشكلات مرزي زائران در مرز مهران اظهار داشت: بزرگترين افتخار خدمت به زوار اهل بيت(ع) است و لازم است براي رضايت آنها و حل مشكلات، اقدامات لازم صورت پذيرد.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به تعامل خوب بعثه در نجف و عتبه علوي خاطرنشان كرد: برگزاري جلسات در صحن مطهر حضرت زهرا(س) سبب رضايت زائران شده است و براي آنان در اين سفر برنامه هاي فرهنگي معنوي بسيار مهم و ارزنده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران