آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست حج و زیارت استان گلستان برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، حج را یک سفر معنوی با اهمیت و باعظمت دانست و تاکید کرد: با ارزش‎ترین مردم کسی است که مفیدترین برای مردم باشد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيين تكريم و معارفه سرپرست حج و زيارت استان گلستان با حضور معاون توسعه مديريت و منابع سازمان حج و زيارت كشور آقاي آزاد و همكاران حج و زيارت استان، حجت الاسلام والمسلمين دارويي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در استان ، همكاران واحد آموزش و مدير عامل شركت مركزي به نمايندگي از كارگزاران زيارتي استان در محل دفتر حج و زيارت استان برگزار شد و از زحمات چهار ساله رضا درگاهي مدير سابق حج و زيارت استان گلستان قدرداني و سيد علي مير قاسم پور به عنوان سرپرست جديد معرفي شد.
حجت الاسلام والمسلمين دارويي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در استان گلستان در اين مراسم اظهار كرد: حج نوعي تمرين خودسازي است كه انسان بايد در اين سفر معنوي خود را پالايش كند.
وي از زحمات آقاي درگاهي تقدير و براي سرپرست جديد آرزوي توفيق و خدمت صادقانه كرد.
سيد علي ميرقاسم پور سرپرست جديد مديريت حج و زيارت استان گلستان نيز ضمن خير مقدم به حضار و تشكر از زحمات آقاي درگاهي گفت: از همكاران اين مجموعه مي خواهم كه با تلاش مضاعف و ياري پروردگار متعال سطح خدمات رساني به زائران بيت ا...الحرام و اعتاب مقدسه را در بهترين صورت ممكن افزايش دهيم.
معاون توسعه مديريت و منابع سازمان حج و زيارت نيز در اين مراسم حج را يك سفر معنوي با اهميت و باعظمت دانست و تاكيد كرد: با ارزش‎ترين مردم كسي است كه مفيدترين براي مردم باشد.
آقاي آزاد، توفيق خدمت بي‎منت به خلق‎ خداوند را ارزشمند دانست و اظهار كرد: خدمت صادقانه سبب مي شود انسان همچنان در ذهن مردم جاودانه باشد.
لازم به ذكر است رضا درگاهي مدير سابق حج و زيارت استان گلستان در اين مراسم به ارائه گزارشي از عملكرد خود در دوران چهارسال مديريت پرداخت و براي سيد علي مير قاسم پور در مسئوليت جديد آرزوي توفيق كرد.
در پايان مراسم از زحمات رضا درگاهي مدير سابق حج و زيارت استان قدرداني شد.
همچنين آقاي آزاد معاون منابع انساني سازمان حج و زيارت با آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان نيز ديدار و گفت وگو داشت.


| شناسه مطلب: 88563




سازمان حج گلستان



نظرات کاربران