ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن

ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و بهار قرآن

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی از ماه رمضان بعنوان ماه مهمانی خدا و بهار قرآن نام برد و گفت: خداوند همه مومنین را در ماه مبارک رمضان به مهمانی خود دعوت نموده است تا از سفره رحمت و مغفرت الهی بهره مند شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام و المسلمين ايران نژاد كه در سلسه مباحث اخلاق در قرآن در برنامه زنده تلويزيوني شبكه سهندسخن ميگفت، افزود: ماه رمضان موقعيتي است كه خداوند، بيش از هميشه و به بهترين شكل ممكن از بندگان خود پذيرايي مي كند.
وي اضافه كرد: در اين ماه، كم ترين اعمال انسان ها به بهترين شكل مورد توجه و پاداش قرارمي گيرد و خداوند در برابركوچك ترين عبادات، بالاترين پاداش را عطا مي فرمايد.
وي ادامه داد: دراين ماه با كم ترين توبه، بزرگ ترين گناهان بخشيده مي شود و زمينه عبادت، بندگي و رسيدن به كمال حقيقي و سعادت ابدي، بيش از هر زمان ديگري فراهم است و اين بهترين موقعيتي است كه براي يك فرد دريك مهماني باشكوه معنوي فراهم مي گردد.
حجت الاسلام ايران نژاد با اشاره به اينكه ماه مبارك رمضان ماه بهار قرآن است، اظهار داشت: خواندن قرآن و تدبر در آيات الهي موجب بهره مندي از ثواب و ارتقاي اخلاق اسلامي مومنين مي شود.
مسئول بعثه مقام معظم رهبري در استان آذربايجان شرقي در پايان به زائرين حرم امن الهي توصيه كرد: از روزهاي ماه مبارك رمضان كه بهترين فرصت است بهره فراوان ببرند و به خودسازي بپردازند تا مشمول رحمت الهي شوند.


| شناسه مطلب: 88682




ماه رمضان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران