مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه تهران خبرداد؛

آغاز نخستین دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات عالیات

حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابراهیمی از آغاز نخستین دوره آموزشی روحانیون و مداحان عتبات عالیات در منطقه تهران ویژه آموزش مسائل و نکات ضروری با حضور 120 روحانی و مداح کاروان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمين مسعود حاجي ابراهيمي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در منطقه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، از برگزاري نخستين دوره آموزشي روحانيون و مداحان كاروان هاي عتبات عاليات در منطقه تهران خبرداد و اظهار داشت: در اين دوره اساتيد مجرب مباحث ضروري و لازم را به مداحان و روحانيون كاروان هاآموزش مي‌ دهند.
وي افزود: اين دوره از 31 خرداد ماه آغاز و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت و روحانيون و مداحان منطقه تهران يعني استان هاي تهران، سمنان، قزوين، زنجان و البرز مباحثي از جمله روش تبليغ و سخنراني را آموزش مي‌ بيينند.
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در منطقه تهران در ادامه انتقال تجربيات، آشنايي با فلسفه زيارت، ادعيه و زيارت خواني، احكام و مقتل شناسي و مقتل خواني را نيز از ديگر سرفصل هاي آموزشي در اين دوره عنوان و خاطرنشان كرد: شركت روحانيون و مداحان پذيرفته شده در اين كلاس ها الزامي است.
وي در بخش ديگري از اين گفت‌وگو عنوان كرد: با توجه به اين كه امكان برگزاري كلاس ها در طول يك هفته نيست و بسياري از روحانيون مي‌ بايست از استان هاي مختلف به تهران بيايند اين كلاس ها به صورت متناوب در طول 14 جلسه برگزار مي‌ شود.
حجت الاسلام والمسلمين حاجي ابراهيمي با بيان اين كه در اين دوره بيش از 120 روحاني و مداح كاروان حضور دارند، خاطرنشان كرد: اين افراد كساني هستند كه در آزمون ورودي كتبي، مباحثه و ارائه نوار قبول شده و مراحل جذب و گزينش آنها پايان پذيرفته است.
وي ابراز داشت: محل برگزاري كلاس ها در دفتر بعثه مقام معظم رهبري در محل سازمان حج و زيارت استان تهران واقع در تهران، خيابان آزادي، نبش خيابان رودكي شمالي برگزار مي‌ شود.
گفتني است، كلاس هاي آموزشي روحانيون و مداحان كاروان هاي عتبات عاليات ديگر استان هاي كشور نيز از سوي دفاتر مناطق بعثه مقام معظم رهبري در آينده نزديك آغاز و به مرور زمان در طول سال از طريق همين سايت اطلاع رساني خواهد شد.




نظرات کاربران