بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده

بررسی مسائل حجاج فلسطینی، نیجریه و قطر برای حج آینده

دستگاههای ذیربط در حج عربستان همچنان به آمادگی ها برای برگزاری هر چه بهتر مراسم حج تمتع آینده ادامه می دهند و در این زمینه مسائل مربوط به حجاج فلسطینی و نیجریه ای و مالدیوی بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از روزنامه عکاظ، موسه الادلاء یکی از نهادهای ذیربط در حج عربستان به آمادگی های خود برای موسم حج تمتع آینده ادامه می دهد، در این راستا یوسف بن احمد حواله رئیس شورای اداره موسسه الادلاء با هیئتی از بعثه حج نیجریه به ریاست محمد موسی بلو، هیئتی از بعثه حج فلسطین به ریاست محمود صدقی الهباش وزیر اوقاف و امور دینی تشکیلات خودگردان، هیئتی از بعثه حج مالدیو به ریاست عبدالمجید عبدالباری وزیر امور اسلامی این کشور، به طور جداگانه دیدار کرد و درباره مسائل مربوط به حجاج نیجریه ای، فلسطینی و مالدیوی بحث و تبادل نظر کرد.

این نشستها در چارچوب هماهنگی با بعثه های حج و انجام تدابیر وترتیبات لازم، بررسی امور حجاج، اسکان، جابجایی و ارائه تمام خدمات به حجاج در طول اقامتشان در مدینه منوره و همچنین مسائل مربوط به اطلاع رسانی در زمینه های اجرایی، بهداشتی و سلامت حجاج برگزار می شود. 

در این نشستها، اعضای شورای اداری موسسه الادلاء و اعضای بعثه های حج و همچنین نماینده وزارت حج عربستان در مدینه منوره حضور داشتند.

بررسی موضوع ارائه تسهیلات به حجاج قطری

هیئتی از بعثه حج قطر در دیدار با وزیر حج عربستان درباره مسائل مربوط به حجاج قطری گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، غیث الکواری وزیر اوقاف قطر که ریاست هیئت بعثه حج قطر را بر عهده دارد با فواد بن عبدالسلام الفارسی وزیر حج عربستان دیدار کرد.

به گزارش روزنامه عکاظ، در این دیدار، الفارسی و الکواری درباره موضوع تسهیلات به حجاج قطری بحث و تبادل نظر کردند.

 الفارسی در این دیدار مسائل مربوط به سازماندهی امور حجاج قطر و اسکان و جابجایی آنها و همچنین مسائل مربوط به اطلاع رسانی، اجرایی، بهداشتی و سلامت آنها را بررسی کرد.

در گفتگوهای الفارسی و هیئت بعثه قطر به خدماتی که موسسات ارباب الطوایف، دفتر وکلاء موحد و اتحادیه کل خودروها ارائه می کند، اشاره شد.
الفارسی در گفتگو با اعضای هیئت بعثه قطر، اهمیت برنامه آماده شده از سوی وزارت حج عربستان از جمله لزوم اطلاع رسانی به حجاج پیش از ورود به عربستان و توجه به مسئله چگونگی عزیمت به پل جمرات، حمل و نقل هوایی واسکان را مورد تاکید قرار داد.


| شناسه مطلب: 8881







نظرات کاربران