کاروان زائران اهل سنت کشور وارد کربلا شد

کاروان زائران اهل سنت کشور، به منظور زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) وارد کربلای معلا شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام و المسلمين سيد رضا فقيهي سخنران بعثه رهبري در جمع اعضاي اين كاروان گفت: خداوند را شاكر باشيد كه در سرزمين كربلا حضور پيدا كرده ايد .
وي افزود : كربلا محل شهادت عزيزترين فرزند رسول الله (ص) است ، دعا در اين جا مستجاب مي شود . خداوند در قرآن ازانسان هاي با ايمان كه جانشان را معامله مي كنند و به شهادت مي رسند، تجليل مي كند ، در كربلا سيد و سالار شهيدان به شهادت رسيده است .
سخنران بعثه رهبري با اشاره به اين كه دشمن اسلام و قرآن صهيونيزم است، اظهار كرد : يهود و صهيونيزم دشمن شيعه و سني هستند، آنان قرآن را نمي خواهند و به پيامبر ما توهين مي كنند ، پشت سر اختلاف كنندگان دست يهوديان قرار دارد .
حجت الاسلام و المسلمين فقيهي يادآور شد : امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي اختلافات را كنار گذاشتند و گفتند، اختلاف دشمن مشترك ماست . الان چند سالي است كه داعش به ميدان آمده و شيعيان و اهل سنت را مي كشد.
وي خاطر نشان كرد: كربلا فقط متعلق به شيعيان نيست ، متعلق به همه مسلمانان است . حتي غير مسلمانان مي آيند و حاجت مي گيرند، كربلا محور اتحاد و وحدت است .
گفتني است، كاروان زائران اهل سنت كشور از شهرستان سنندج عازم عراق شده و در مدت چهار روز علاوه بر زيارت عتبات عاليات بر سر مزار ملاعبدالقادر گيلاني و ابوحنيفه در بغداد حاضر شدند .


| شناسه مطلب: 88858




كربلا اهل سنت



مطالب مرتبط

نظرات کاربران