مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “ مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “ مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “ مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “ مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “ مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “ مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “

مسابقه قرآنی در عربستان با شعار “رسانه در خدمت قرآن “

مسابقه قرآنی در عربستان با شعار «رسانه در خدمت قرآن؛ بررسی وضعیت فعلی، چالش‌ها و افق‌ها» در حاشیه سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، به نقل از سايت جايزه قرآني عربستان؛ اين مسابقه زير نظر دانشگاه «ملك سعود» با همكاري مركز تفسير پژوهش‌هاي قرآني از ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند در سايت زير ثبت‌نام كنند: https://qmaward.com/register.php
اين مسابقه در دو بخش فيلم‌هاي مستند با موضوع قرآن كريم و عكاسي برگزار خواهد شد.
به بهترين فيلم مستند در اين مسابقه ۳۰ هزار «ريال عربستان» اعطا خواهد شد. همچنين در بخش عكاسي نيز به بهترين اثر ۱۵ هزار «ريال عربستان» اعطا خواهد شد.
شركت در اين مسابقه براي عموم آزاد است و علاقه مندان مي توانند از تمام كشورهاي جهان به صورت گروهي يا تكي شركت كنند. فيلم‌هاي ارسالي به اين مسابقه حداقل ۷ و حداكثر ۱۳ دقيقه بايد باشد.
بر اساس اعلام برگزاركنندگان اين مسابقه، آخرين مهلت ارسال آثار ۲۷ مردادماه ۹۷ است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران