از ۲۷ تیرماه؛

۱۲۰۰ حجاج سمنانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام حجاج سمنانی از ۲۷ تیرماه آغاز می‌شود، گفت: پرواز‌های حجاج به سرزمین وحی از فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، خليل دلپاك، مدير حج و زيارت استان سمنان ۲۹ خرداد اظهار كرد: در ماه مبارك رمضان، برپايي كلاس‌هاي توجيهي براي حجاج در دستور كار قرار داشت.
وي با بيان اينكه استقبال حجاج از اين كلاس‌ها بسيار خوب بود و اين دوره‌ها به شكل منظمي برگزار شد تا حجاج در جريان سفر حج با مشكلي مواجه نشوند ياداور شد: يك هزار و ۲۰۰ نفر از استان سمنان به حج اعزام مي‌شوند، كه حجاج استان سمنان در قالب ۹ كاروان به حج اعزام خواهند شد.
دلپاك با اشاره به اينكه مسؤولان كاروان‌ها گذرنامه‌هاي حجاج را به تهران فرستاده‌اند، افزود: مقدمات سفر حجاج به سفر حج فراهم مي‌شود و جريان صدور رواديد بايد سرعت گيرد.
وي با تأكيد بر اينكه اعزام حجاج استان سمنان از ۲۷ تيرماه آغاز مي‌شود، ادامه داد: تاريخ دقيق پروازها هنوز كاملاً مشخص نيست و مسؤولان كاروان‌ها مي‌توانند از طريق سايت سازمان هواپيمايي و حج و زيارت پيگير امور باشند.
مدير حج و زيارت استان سمنان با بيان اينكه اعزام‌ها از طريق فرودگاه امام خميني (ره) تهران انجام مي‌شود، اظهار كرد: اعزام به سفر عتبات عاليات را هم به شكل عادي در برنامه‌هاي سالانه داريم.


| شناسه مطلب: 88886




سمنان حج 97



نظرات کاربران