عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد

عربستان مردم سوریه را از حج محروم کرد

وزارت اوقاف سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عربستان سعودی امسال برای هفتمین سال متوالی مردم این کشور را از ادای مناسک حج محروم کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، وزارت اوقاف سوريه اعلام كرد عربستان براي هفتمين سال پياپي سوري ها را از اداي فريضه حج محروم كرد.
به گزارش پايگاه اينترنتي خبرگزاري ساناي سوريه، وزارت اوقاف سوريه در بيانيه اي كه خبرگزاري سانا يك نسخه از آن را دريافت كرد، اعلام كرد:شرط مستطيع بودن براي انجام دادن فريضه حج به علت سياسي كردن فريضه حج توسط مقامات سعودي، امكان پذير نيست.
اين بيانيه افزود به رغم درخواست هاي مكرر وزارت اوقاف سوريه از سازمان همكاري اسلامي و وزارت حج عربستان سعودي در اين باره از طريق وزارت خارجه سوريه، اداي فريضه حج براي سوري ها به دليل سياسي كردن اين موضوع توسط مقامات عربستان امكان پذير نيست.
وزارت اوقاف سوريه با هشدار در اين باره تأكيد كرد: اقدامي كه برخي از دفاتر گردشگري در لبنان با برخي افراد انجام مي‌دهند، به منظور تسهيل اداي فريضه حج نيست بلكه به منزله سوء استفاده سياسي و مادي در اين زمينه است كه توسط مقامات سعودي درخصوص ركن بزرگي از اركان اسلام صورت مي‌گيرد.


| شناسه مطلب: 88917




سوريه حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران