کار فرهنگی سخت و دشوار است کار فرهنگی سخت و دشوار است کار فرهنگی سخت و دشوار است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کار فرهنگی سخت و دشوار است کار فرهنگی سخت و دشوار است کار فرهنگی سخت و دشوار است کار فرهنگی سخت و دشوار است کار فرهنگی سخت و دشوار است

کار فرهنگی سخت و دشوار است

کار فرهنگی در کشور ما سنگین، سخت و دشوار است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا ، حجت الاسلام و المسلمين مرتضي خادمي جانشين بعثه رهبري در كربلا در جلسه اعضاي شوراي بعثه گفت: همه ما كم و بيش ساليان دراز در كار تبليغ براي مردم بوده ايم.
وي افزود : اگر لباس روحانيت را پوشيده ايم بايد جلوه تمام نماي حقيقت باشيم . كار فرهنگي را از خودمان شروع كنيم ، به آن چه مي‌گوييم عمل كنيم كه اگر اين گونه باشيم مردم هدايت مي‌شوند .
حجت الاسلام خادمي با اشاره به رسالت پيامبر گرامي اسلام اظهار كرد : پيامبر اسلام (ص) با آن همه استعداد ، بزرگواري و پاكي چهل سال تربيت شد تا در تمام مراحل وجود منظور الهي را منتقل كند و اين موضوع بسيار داراي اهميت است كه از اين مسير منحرف نشد .
در ادامه اين جلسه گزارشي از برپايي برنامه سخنراني زائران عتبات عاليات در حرم سيد الشهدا (ع) و سرداب علقمي ارائه و در هر زمينه رهنمودهاي لازم از سوي جانشين بعثه رهبري در كربلا داده شد.




نظرات کاربران