هفته فرهنگی کربلا شهریور ماه در قزوین برگزار می‌شود

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: با رایزنی های صورت گرفته این ستاد با تولیت حرم امام حسین (ع) قرار است هفته فرهنگی کربلا شهریورماه جاری و در حاشیه برگزاری همایش روز قزوین برگزار شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حامد كبودوند در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هفته فرهنگي كربلا با حضور خادمان و مسئولان حرم امام حسين (ع) در قزوين با برنامه هاي ديني و معنوي از جمله پرچم گرداني حرم، ارائه تابلو ها و هداياي اهدايي به حرم در قالب برگزاري نمايشگاه و برگزاري شب شعر و خاطره از سوي خادمان آن حرم مطهر همراه خواهد بود.
كبودوند اضافه كرد: با توجه به همكاري دوستان عراقي و توليت حرم امام حسين (ع) پيشنهاد ما براي برگزاري اين هفته فرهنگي بعد از برپايي همايش روز قزوين بوده كه به زودي تاريخ دقيق آن نيز مشخص مي شود.
رئيس ستاد عتبات عاليات استان قزوين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به افزايش حرم مطهر اميرالمومنين علي (ع) از 11 هزار به 110 هزار متر مربع، گفت: عمليات فاز توسعه اين مكان مقدس از سوي ستاد مركزي و با همكاري تمامي ستادهاي استاني به انجام رسيده و شهريور ماه جاري نيز شاهد بهره برداري از آن خواهيم بود.
وي، استان قزوين را از استان هاي پيشرو در امر ارائه خدمات فني و كمك هاي مردمي در اين حوزه دانست و يادآور شد: سال گذشته از محل نذورات 30 ميليارد ريال و امسال نيز در مراسم گلريزان ماه مبارك رمضان 12 ميليارد ريال براي ستاد عتبات عاليات جمع آوري شد.


| شناسه مطلب: 88931




قزوين كربلا



نظرات کاربران