هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است

هدایت مهم ترین وظیفه روحانیت است

هدایت مردم مهم ترین وظیفه روحانیت است ، آنان وارثان به حق پیامبران هستند/

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا ، حجت الاسلام و المسلمين سيد رضا فقيهي سخنران بعثه رهبري در جلسه روحانيون و مداحان اهل بيت (ع) گفت : خداوند چند كار از پيامبر(ص) خواسته است .
وي با اشاره به سوره جمعه افزود : خداوند در اين سوره از نعمتي بزرگ خبر داده است ، خداوند از پيامبر(ص) خواسته تا آيات الهي را براي مردم بخواند . اين كار بعد از پيامبر بر عهده امامان و در زمان غيبت امام زمان (عج) بر عهده روحانيون است .
سخنران بعثه رهبري با بيان اين كه تزكيه ماموريت ديگر پيامبر(ص) است ، اظهار كرد : ماموريت دوم پيامبر(ص) تعليم كتاب قرآن است ، تزكيه باعث مي شود صفات زشت اخلاقي را از انسان دور و صفات ارزشي و خوب را جايگزين كند .
حجت الاسلام والمسلمين فقيهي يادآور شد : تزكيه و تربيت به زبان ساده مي آيد ، اما در عمل بسيار مشكل است . در تزكيه اول بايد خودمان را تربيت كنيم ، تغيير روحيه افراد بسيار سخت است .
وي خاطر نشان كرد : اگر عالمي بتواند شخصي را تزكيه كند ، اين خدمت سال ها باقي مي ماند . ما از دنيا رفته ايم و نسل او برايمان دعا مي كند ، اگر حتي يك نفر به راه راست هدايت شود اين هدايت مهم و پاداش زيادي دارد .
حجت الاسلام و المسلمين فقيهي تاكيد كرد : مسئوليت روحانيون و مداحان بسيار زياد است ، چون افكار عمومي مردم در دست ماست . با رفتار و اعمال مي توانيم در دل افراد نفوذ كنيم سخنراني ديگر خيلي اثر ندارد .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران