شش گوشه مستندنگاری از نصب ضریح حرم امام‌حسین(ع)

حامد حجتی برای مستندنگاری این واقعه، بیش از پنجاه روز در کربلای معلا حضور داشته و از نزدیک در مراحل مختلف نصب آن ضریح، رخ‌دادها بوده است و مشاهدات خود را از اصل و حواشی این کار به رشته‌ تحریر در آورده‌ که در این کتاب آمده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، پس از كتاب پرمخاطب پنجره هاي تشنه كه وقايع نگار انتقال ضريح حرم حضرت سيدالشهدا به كربلا بود اين بار كتاب شش گوشه روايتگر مراحل نصب ضريح حرم مطهر سيد الشهدا به قلم حامد حجتي و بازنويسي حميدرضا آزادگان است. تاريخ نشر: مرداد ۱۳۹۶
تعداد صفحات: ۲۵۰
شابك: ۹۷۸۶۰۰۰۳۱۷۰۸۹
نوبت چاپ: اول
قيمت: ۲۹۰,۰۰۰ ريال
شمارگان: ۱۱۱۰
حامد حجتي براي مستندنگاري اين واقعه، بيش از پنجاه روز در كربلاي معلا حضور داشته و از نزديك در مراحل مختلف نصب آن ضريح، رخ‌دادها بوده است و مشاهدات خود را از اصل و حواشي اين كار به رشته‌ تحرير در آورده‌ كه در اين كتاب آمده است.
از كتاب :
هنوز از بهت اوليه تماس خارج نشده ام ؛ اينكه بايد راس ساعت ۹ شب در محل كاركاه ساخت ضريح حاضر باشم و به سفر بروم. هنوز دختر كوچكم زينب را سير نديده ام .هنوز نتوانسته ام با علي نه ساله ام حرف هاي پدر و پسري را خوب بزنم .هنوز ….
اما بايد به كربلا فكر كنم .به اينكه آنجا چه بنويسم ؟چگونه بنويسم؟اتفاق نادري در تاريخ شيعه در حال رقم خوردن است : تعويض ضريح امام حسين (ع) .اتفاقي كه شايد تا قرن ها ديگر تكرار نشود.سرگردانم كه چه بايد بكنم.البته مي دانم كربلا خودش مركز نزول كلمات است. سراغ استاد ميرباقري را مي گيرم ؛ موفق به ديدار حضوري نمي شوم، اما تلفني صداي ايشان را مي شنوم.راهنمايي مي خواهم و اين گونه پاسخ مي شنوم :
خدا را شاكر باشيد كه توفيق عظيمي را برايتان رقم زده است. در سرزمين كربلا خودتان را بسپاريد به احساس باطني تان كربلا سرزمين احساس است براي ما شيعيان.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران