همایش آموزشی توجیهی زائرین حج تمتع استان تهران برگزار شد

همایش آموزشی توجیهی زائرین حج تمتع استان تهران صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر در ورزشگاه 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني در اين همايش گفت: هدف ما از برگزاري اين همايش اين است كه آخرين اطلاعات و نكاتي كه زائر نياز دارد را در اختيار او قرار دهيم.
وي همچنين افزود: امسال شرايط خوبي براي برگزاري حج وجود دارد و ما اميدواريم كه شرايط هم حتي بهتر شود. تمهيدات لازم هم در نظر گرفته شده است و خواسته هاي ما در توافق نامه دو كشور ايران و عربستان آمده است. علاوه بر آن يك سلسله امتيازات ديگري هم اضافه شده است. درست است كه ايران و عربستان روابط سياسي ندارند، اما ما حج را از مسايل سياسي دو كشور جدا كرده ايم و آنها هم اين مساله را پذيرفته اند. مشكلي در برگزاري مراسم حج نداريم و كارها طبق روال پيش مي رود. تقاضاي من اين است كه حجاج به تبليغات سوء دشمن توجهي نكنند.
علاوه بر حجت الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكر، سيد عباس حسيني مدير حج و زيارت استان تهران، قاسم نصيري مديركل حراست سازمان حج و زيارت و سردار حسن مهري فرمانده پليس فرودگاه هاي كشور در اين همايش سخنراني كردند. تلاوت قرآن و مناجات و اجراي مراسم ميداني توسط حجت الاسلام و المسلمين مظلومي معاون فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري از ديگر برنامه هاي همايش آموزشي توجيهي زائرين حج تمتع استان تهران بود.




نظرات کاربران