تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند

تنها اهل ایمان به مقامات عالیه می‌رسند

تنها اهل ایمان با انتخاب مسیر صحیح به مقامات عالیه می‌رسند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، آيت‌الله سيد رحيم توكل سخنران بعثه رهبري، در جلسه روحانيون و مداحان عتبات عاليات گفت: روايات بسياري، دنيا را مضموم كرده است. دنيا انسان را گول‌زده و ضرر به حال افراد دارد.
وي افزود: دنيا مانند مار خوش‌خط‌وخال است، ظاهري زيبا اما سم مهلك است. انسان اگر مراعات نكند، با زهرمار از بين مي‌رود. روايات گاهي دنيا و آخرت را در مقابل همديگر قرار داده است.
سخنران بعثه رهبري اظهار كرد: در برخي جاها دنيا مدح شده است. در همين دنيا اهل ايمان توشه گرفته و به مقام بالاتر مي‌روند. سلمان و فرعون هركدام 350 سال عمر كردند، سلمان آن‌قدر بالا رفت كه منا اهل‌البيت شد.
وي يادآور شد: فرعون هم كار را به‌جايي رساند كه در قعر جهنم ماندگار شد. او هزاران كودك را سر بريد تا حضرت موسي (ع) متولد نشود. هزاران مرد را از زنان خود جدا كرد تا حضرت موسي به دنيا نيايد، اما نتوانست در مقابل اراده خداوند بايستد.
آيت‌الله توكل در ادامه خاطرنشان كرد: خداوند عالم غني مطلق است، به اعمال ما نياز ندارد ما را آفريد، نه به خلقت و نه به عبادت ما نياز داشت. ما را امر كرده‌اند تا از عبادات بهره گرفته و از نورانيت آن استفاده كنيم.




نظرات کاربران