زائران هندی پس از شش ماه پیاده روی به کربلا رسیدند

هشت نفر از زائران هندی با حرکت از شهر حیدرآباد پس از شش ماه پیاده روی به کربلا رسیدند و به زیارت امام حسین(ع) مشرف شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عشق و محبت نسبت به اهل بيت عليهم السلام تا كنون تصاوير بي شماري را ز خود به نمايش گذاشته است و اين بار گروهي از شيعيان و دوستداران اهل بيت از كشور هند و شهر حيدرآباد كه فاصله زيادي با عراق دارد، با پاي پياده مسافتي طولاني را به عشق امام حسين(ع) و كربلا طي كرده و پس از سفي شش ماهه به كربلا رسيدند.
سيد ثاقب ضياء نقي يكي از اعضاي گروه گفت: ما هشت نفر هستيم كه ار حيدرآباد هند سفر خود را آغاز كرديم و پس از 2300 كيلومرت پياده روي و رسيدن به مرز پاكستان اجازه عبور از پاكستان به ما ندادند و به همين خاطر به شهر مومباي هند برگشتيم و با هواپيما به ايران سفر كرديم و در آنجا از شهر كرمان به سفر خود با پاي پياده ادامه داديم و تا به مرز عراق رسيديم و پس از آن 1300 كيلومتر ديگر را تا كربلا طي كرديم.
وي افزود: سفر ما بسيار سخت و دشوار بود به ويژه در كشور ايران كه طبيعتي كوهستاني دارد و كوه ها مانع پياده روي ما مي شد و كار ما را سخت مي كرد و علاوه بر اين در طول مسير نيز با چالش هايي براي خوردن و آشاميدن روبرو مي شديم، اما تمام اين سختي ها به بركت امام حسين(ع) براي ما هموار مي شد و در تمام طول مسير از بركات و عنايت هاي امام حسين(ع) بهره مند مي شديم تا اينكه به كربلا رسيديم.
اين زائر هندي ادامه داد: ما مدت زمان سفر خود را مشخص نكرديم، بلكه فقط مسافت هاي مسير را حساب كرديم و روزانه 25 تا 30 كيلومتر پياده مي رفتيم و همين كه به عراق رسيديم احساس ديگري به ما دست داد و با استقبال گرم مردم روبرو شديم.


| شناسه مطلب: 89063




هندوستان كربلا



نظرات کاربران