۲۹ کاروان از فرودگاه شیراز به حج اعزام می‌شوند

رئیس حج و زیارت استان فارس از اعزام حجاج استان‌های فارس، یزد و کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حج تمتع خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عليرضا زينلي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، با اشاره به اينكه امسال 29 كاروان از فرودگاه شهيد دستغيب به حج تمتع اعزام مي‌شوند، اظهار داشت: 26 كاروان از استان فارس، 2 كاروان از استان يزد و يك كاروان از استان كهگيلويه و بويراحمد از شيراز به حج اعزام مي‌شوند.
وي با بيان اينكه امسال 3630 نفر از استان فارس به حج تمتع اعزام مي‌شوند، گفت: اعزام‌ها از 15 تا 22 مردادماه انجام مي‌شود و كاروان حجاج استان فارس امسال با نام " همراه با شهدا" به نيابت از شهداي دفاع مقدس، شهداي مدافع حرم و شهداي منا حج خود را انجام مي‌دهند.
رئيس حج و زيارت استان فارس با اشاره به برگزاري همايش بزرگ حج در شيراز افزود: 2 هزار نفر در اين همايش شركت كردند و از نزديك و به صورت ميداني با مناسك حج آشنا شدند علاوه بر آن يكشنبه 17 تيرماه برنامه ميثاق زائران با احمدبن‌موسي در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار مي‌شود.
زينلي با اشاره به ديگر برنامه‌ها براي حجاج از برپايي محفل انس با قرآن در برنامه ميثاق زائران با احمدبن‌موسي خبر داد و بيان كرد: علاوه بر آن در هفته حج نمايشگاهي با همين عنوان در حرم شاهچراغ برپا و نماد كعبه در حرم مستقر مي‌شود.
وي با اشاره به سفرهاي عتبات نيز گفت: سفرهاي عتبات به صورت هفتگي و روزانه برقرار است كه هر هفته 6 كاروان به صورت هوايي و روزانه 3 كاروان به صورت زميني اعزام مي‌شوند همچنين سفرهاي هوايي عتبات با كاهش 400 هزار توماني انجام مي‌شود.


| شناسه مطلب: 89076




حج 97



نظرات کاربران