نخستین پرواز  حج 97 نخستین پرواز  حج 97 نخستین پرواز  حج 97 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نخستین پرواز  حج 97 نخستین پرواز  حج 97 نخستین پرواز  حج 97 نخستین پرواز  حج 97 نخستین پرواز  حج 97

نخستین پرواز حج 97

حج ، نخستین ، پرواز ؛ حجاج

نخستین پرواز اعزام حجاج از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ساعت ۷:۱۰ صبح چهارشنبه ۲۷ تیرماه با ایرلاین سعودی انجام می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسان حج، معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، با اعلام این خبر گفت:


روازهای رفت حجاج تا تاریخ ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت و در مجموع ۲۵ هزار و ۲۵۰ نفر به وسیله ۹۸ پرواز به شهرهای مدینه و جده اعزام خواهند شد. این پروازها به طور متوسط در ۳ نوبت در روز و توسط دو ایرلاین ایران‌ایر و سعودی انجام می‌شوند.


علی رستمی درباره پروازهای برگشت حجاج نیز گفت: این پروازها از ۳ تا ۲۴ شهریور  خواهد بود و در بازگشت نیز ۲۶ هزار و ۹۷۰ هزار نفر با ۹۵ پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور باز خواهند گشت.


این مقام مسئول درباره آغاز پروازهای کادر اجرایی حج نیز گفت: از صبح شنبه ۲۳ تیرماه اعزام تیم‌های پزشکی، نیروهای هلال‌احمر، نمایندگان سازمان حج و زیارت و سایر عوامل اجرایی آغاز شده و تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: حجاج ۷ استان تهران، قم، مرکزی، البرز، لرستان، قزوین، سمنان و همچنین شهر کاشان از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.


به گفته رستمی، امسال تعداد حجاج اعزامی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) افزایش یافته و در حدود یک سوم عملیات حج از طریق این فرودگاه انجام می‌شود.


 


| شناسه مطلب: 89243




اعزام حج97



نظرات کاربران