نخستین پرواز حج 97

حج ، نخستین ، پرواز ؛ حجاج

نخستین پرواز اعزام حجاج از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ساعت ۷:۱۰ صبح چهارشنبه ۲۷ تیرماه با ایرلاین سعودی انجام می‌شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسان حج، معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، با اعلام این خبر گفت:


روازهای رفت حجاج تا تاریخ ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت و در مجموع ۲۵ هزار و ۲۵۰ نفر به وسیله ۹۸ پرواز به شهرهای مدینه و جده اعزام خواهند شد. این پروازها به طور متوسط در ۳ نوبت در روز و توسط دو ایرلاین ایران‌ایر و سعودی انجام می‌شوند.


علی رستمی درباره پروازهای برگشت حجاج نیز گفت: این پروازها از ۳ تا ۲۴ شهریور  خواهد بود و در بازگشت نیز ۲۶ هزار و ۹۷۰ هزار نفر با ۹۵ پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به کشور باز خواهند گشت.


این مقام مسئول درباره آغاز پروازهای کادر اجرایی حج نیز گفت: از صبح شنبه ۲۳ تیرماه اعزام تیم‌های پزشکی، نیروهای هلال‌احمر، نمایندگان سازمان حج و زیارت و سایر عوامل اجرایی آغاز شده و تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: حجاج ۷ استان تهران، قم، مرکزی، البرز، لرستان، قزوین، سمنان و همچنین شهر کاشان از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.


به گفته رستمی، امسال تعداد حجاج اعزامی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) افزایش یافته و در حدود یک سوم عملیات حج از طریق این فرودگاه انجام می‌شود.


 


| شناسه مطلب: 89243




اعزام حج97



نظرات کاربران