افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک

افتتاح سرداب جدید در حرم امام حسین(ع) در آینده نزدیک

بنابر اعلام مسئولان آستان مقدس حسینی، سرداب راس الشریف (ع) تا ماه محرم آینده، برای استفاده زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) آماده خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از سایت العتبه الحسینیه، بنابر اعلام شرکت ارض القدس که به ساخت سرداب راس شریف مشغول است، ان شاء الله این سرداب برای استفاده زائران و عزاداران امام حسین (ع) در ماه محرم پیش رو، آماده خواهد شد.


مهندس سلام سعدون، مسئول ساخت این سرداب بزرگ گفت: اولین مرحله ساخت سرداب راس الشریف به پایان رسیده است و اکنون دومین مرحله آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: به زودی و در چند هفته آینده، مرحله اول سرداب افتتاح خواهد شد و زائران خواهند توانست از آن استفاده کنند و سپس این سرداب بزرگ به سرداب حجت و شهداء نیز وصل خواهد شد.

گفتنی است سرداب حجت و شهدا با ظرفیت گنجایش 1000 زائر به پایان رسیده است.

 



 



 



 






 


| شناسه مطلب: 89259




کربلا سرداب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران