تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری

نمایندگان مراجع عظام تقلید در نشست صمیمانه با رییس سازمان حج و زیارت ، از زحمات مسئولین سازمان حج و‌زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کردند.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس سازمان حج و زیارت، با نمایندگان بعثه مراجع عظام تقلید، روز سه شنبه نوزدهم تیرماه، در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت شهر مقدس قم دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، آقای حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حج تمتع سال جاری ارائه کرد و سپس حجت الاسلام والمسلمین مظلومی، معاون فرهنگی بعثه نیز در حوزه فعالیتهای فرهنگی بعثه مطالبی را بیان نمود.

رییس سازمان حج و زیارت به محدودیت مسکن در مدینه اشاره کرد و گفت: با توجه به تخریب هتل های مدینه و عدم جایگزینی برای آن ، شاهد محدودیت هایی در زمان اسکان هستیم بنابراین اسکان زائران در این شهر حداکثر ۶ روزه خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: حجاج محترم خصوصا عزیزان حجاج مدینه بعد که اول در هتل های با کیفیت مکه استقرار دارند و سپس وارد هتل های مدینه می شوند، این تفاوت های هتل ها را بیشتر درک کنند که ما همه را به صبر وحوصله و پذیرش شرایط دعوت می کنیم.

در ادامه این دیدار صمیمانه، نمایندگان بعثه مراجع عظام تقلید، سؤالاتی را مطرح و رئیس سازمان حج و زیارت و معاون فرهنگی بعثه به آن پاسخ دادند.



 









 


 


 














 




نظرات کاربران