تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری

تقدیر نمایندگان مراجع عظام تقلید از زحمات سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری

نمایندگان مراجع عظام تقلید در نشست صمیمانه با رییس سازمان حج و زیارت ، از زحمات مسئولین سازمان حج و‌زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کردند.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس سازمان حج و زیارت، با نمایندگان بعثه مراجع عظام تقلید، روز سه شنبه نوزدهم تیرماه، در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت شهر مقدس قم دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، آقای حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حج تمتع سال جاری ارائه کرد و سپس حجت الاسلام والمسلمین مظلومی، معاون فرهنگی بعثه نیز در حوزه فعالیتهای فرهنگی بعثه مطالبی را بیان نمود.

رییس سازمان حج و زیارت به محدودیت مسکن در مدینه اشاره کرد و گفت: با توجه به تخریب هتل های مدینه و عدم جایگزینی برای آن ، شاهد محدودیت هایی در زمان اسکان هستیم بنابراین اسکان زائران در این شهر حداکثر ۶ روزه خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: حجاج محترم خصوصا عزیزان حجاج مدینه بعد که اول در هتل های با کیفیت مکه استقرار دارند و سپس وارد هتل های مدینه می شوند، این تفاوت های هتل ها را بیشتر درک کنند که ما همه را به صبر وحوصله و پذیرش شرایط دعوت می کنیم.

در ادامه این دیدار صمیمانه، نمایندگان بعثه مراجع عظام تقلید، سؤالاتی را مطرح و رئیس سازمان حج و زیارت و معاون فرهنگی بعثه به آن پاسخ دادند.



 









 


 


 














 




نظرات کاربران