عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج

عبور دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور برای ادای فریضه حج

یک دوچرخه سوار مراکشی از شش کشور آفریقایی برای ادای فریضه حج در مکه مکرمه رکاب زده است.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، الجزیره نوشت، «محمد ربوحات»(57 ساله) مقیم مراکش با هدف رسیدن به مکه مکرمه برای ادای فریضه حج از شش کشور آفریقایی با دوچرخه عبور کرده است و تلاش دارد با این اقدام پیام محبت و صلح را به ملتهای آفریقایی برساند.

محمد ربوحات پس از یک سفر سه ماهه و هشت روزه دوشنبه وارد خارطوم پایتخت سودان به عنوان ششمین ایستگاه آفریقایی شد و وی از مرزهای موریتانی، مالی، بورکینافاسو، نیجر و چاد عبور کرده است.

ربوحات درباره این سفر خود گفت: یکم آوریل گذشته از شهر مکناس مراکش حرکت خود را آغاز کرده تا نهم ژوئیه به خارطوم رسیده است و پس از آن به جزیره سواکن در شرق سودان حرکت می کند و سوار بر کشتی حجاج به مقصد عربستان عزیمت می کند.

وی ادامه داد: مدت طولانی است که به این سفر فکر می کرده است که از مراکش با دوچرخه عازم سرزمین های مقدس در عربستان شود و الان به آخرین نقطه سفرش یعنی جزیره سواکن رسیده است.

این دوچرخه سوار مراکسی درباره هدف از ای نسفر گفت: تلاش می کند تا میراث مراکشی ها و مسلمانان آفریقایی را هنگامی که به سمت مکه مکرمه و مدینه منوره در حرکت است، احیا کند و پیام محبت و صلح را برای ملتهای آفریقایی بفرستد.

ربوحات در مسیر این سفر حیوان های وحشی زیاد و فیل هایی را به ویژه در بورکینافاسو دیده است و خوش شانس بوده است که توانسته از دست این حیوانات وحشی نجات یابد.

وی گفت: قصد دارد تا در سفر آتی خود با دوچرخه از مراکش به سمت شهر قدس اشغالی با هدف حمایت از مسئله فلسطین و احیای صلح حرکت کند.


| شناسه مطلب: 89261




حج تمتع ورزش



مطالب مرتبط

نظرات کاربران