نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز

نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در تبریز

اولین نشست کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه با حضور اعضا این کمیته و دکتر لاله افتخاری در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ایران نژاد مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین در این استان، اهم اقدامات انجام شده توسط این کمیته درسالهای گذشته را تشریح کرد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان خواست هر یک از اعضا تعامل مستمر با کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان و حضور منظم و موثر در جلسات کمیته و پیگیری اجرای مصوبات را داشته باشند.

در ادامه دکتر لاله افتخاری گفت: بانوان زیادی برای پیاده‌ روی اربعین به این مراسم مشرف می‌شوند و رسالت مهم ما بسترسازی برای افزایش شعور مردم نسبت به اهل بیت (ع) است.

وی اظهار کرد:‌ بانوان ما در تمام عرصه‌های انقلاب ایران نقشی بسیار ارزنده و چشمگیر داشته‌اند، بر همین اساس باید برای فعالیت‌ها و حرکت‌های آن‌ها برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

معاون حوزه بانوان کمیته فرهنگی – آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: هدف از این نشست را ایجاد کار گروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین و استفاده از ظرفیتهای مردمی و تشکل ها و هیئت های مذهبی ،حوزه علمیه ، دانشگاه و نخبگان مردم شریف و مومن و ولایتمدار این استان که انشاا.. بتوانند در بحث تعمیق و گسترش فرهنگ اربعین، سبک زندگی زینبی(س) و ... تاثیر گزار باشند.

در پایان هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های کمیته فرهنگی آموزشی اربعین ارائه نمودند.
 





 


 






 




نظرات کاربران