رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است
رییس سازمان حج و زیارت:

رضایت زائران اولویت خادمان حجاج است

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه باید تلاش عوامل و دست اندرکاران ستاد حج تمتع 97 به صورت شبانه روزی باشد، گفت: وقتی وارد عملیات حج تمتع می شویم، ساعت کار معنایی نخواهد داشت و فعالیت ها برای رضایتمندی زائران و هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم باید به صورت 24 ساعته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حمید محمدی در نشست مدیران ستادی و اعضای ستادهای مکه مکرمه و مدینه منوره اظهار کرد: کارهای اجرایی برای تشرف زائران عزیز به سرزمین وحی علیرغم پاره ای مشکلات و محدودیت ها، به خوبی پیش می رود و تا چند روز دیگر نخستین گروه کاروان ها عازم مدینه منوره می شوند.

وی موسم حج را یک ایام منحصر به فرد دانست و تاکید کرد: در ایام حج تمتع یک فضای معنوی در سراسر کشور عزیزمان و حتی در جای جای نقاط دنیا که مسلمانان حضور دارند، پدید می آید که باید از این عطر معنوی به بهترین نحو استشمام کنیم.

رییس سازمان حج و زیارت به همه دست اندرکاران و اعضای ستادهای مکه مکرمه و مدینه منوره گفت: تجارب، اندوخته ها، توانایی ها و لطف حق موجب شده تا شما در این مسیر حضور داشته باشید و امیدواریم در فرآیند عملیات حج تمتع 97 به خوبی به ایفای نقش بپردازید و موفقیت حج امسال را بیش از پیش شاهد باشیم.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه داشتن تخصص از اولویت های انتخاب نیروهای ستادی است، توضیح داد: تخصص از الزامات کار ما محسوب می شود چراکه نباید در فرآیند عملیات و زمان برگزاری مراسم شرمنده خیل عظیم زائران شویم.

محمدی توضیح داد: تمامی افراد انتخاب شده ضمن داشتن تخصص باید از توانمندی نیز بهره مند باشند و به صورت تمام وقت برای خدمت رسانی به زائران فعالیت کنند.

ریس سازمان حج و زیارت وظیفه مدیران ستادی، مدیران کاروان ها، مدیران مجموعه ها، کارگزاران و همچنین زائران را در فضای موجود حساس دانست و تاکید کرد: مدیران کاروان ها و حجاج و عوامل از هر حرکتی که موجب ایجاد حساسیت می کند باید پرهیز داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: دقت در رعایت قوانین و مقررات کشور میزبان از جمله الزامات محسوب می شود و تمامی فعالیت ها باید مبتنی بر برنامه ریزی و دستورالعمل هاباشد.

وی افزود: مدیران ستادی و عوامل اجرایی و دست اندرکاران باید برای مدیران کاروان ها و مجموعه ها الگو باشند؛ تمامی توصیه ها و دستورات برای اجرای صحیح عملیات و آرامش بخشی به زائران صورت می گیرد و باید مورد توجه جدی باشد.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه آسیب شناسی های لازم از حج 96 احصا و بررسی شده است گفت: این بررسی ها منجر به ابلاغ برخی دستوالعمل ها و راهبردها شد که باید این دستورالعمل ها به خوبی و در قالب شرح وظایف اجرایی شود.

محمدی به همه دست اندرکاران و عوامل ستادی توصیه کرد: باید ضمن داشتن توانمندی و تخصص به فکر ایده پردازی و کارهای نو برای بهبود امور باشیم چرا که باید سطح کار همه ساله ارتقا یابد.

وی افزود: ما در پیشگاه خداوند وظیفه سنگینی داریم و باید در جایگاهی که به عنوان عوامل اعزام می شویم، به فکر پیشبرد هر چه بهتر عملیات حج و آسایش زائران عزیز باشیم.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه حج جمهوری اسلامی ایران از گذشته به لحاظ نظم و انضباط نمونه بوده است، گفت: این الگو بودن را نباید از دست دهیم و راهکار آن نیز توجه به ایده های نوین و فعالیت با برنامه و مستمر است.

محمدی با بیان اینکه باید تلاش عوامل و دست اندرکاران ستاد به صورت شبانه روزی باشد، گفت: وقتی وارد عملیات حج تمتع می شویم، ساعت کار معنایی نخواهد داشت و فعالیت ها برای رضایتمندی زائران و هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم باید به صورت 24 ساعته باشد.

وی تاکید کرد: هر ساعت از شبانه روز در خدمت حجاج خواهیم بود و یکی از مهمترین لذت ها احساس رضایت زائران محسوب می شود که امیدواریم در پیشگاه الهی و نظر زائران مورد مقبولیت گام برداریم.


| شناسه مطلب: 89268




حج و زیارت محمدی،



مطالب مرتبط

نظرات کاربران