طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات

طرح ابتکاری حج و زیارت استان یزد در زمینه خرید سوغات

این طرح امسال با استقبال خوب زائران روبرو شده و پیش بینی میشود امسال 70 درصد زائران استان یزد بیش از 20 میلیارد ریال سوغات از فروشگاههای استان خریداری کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: در اجرای این طرح زائران یزدی خانه خدا در استان یزد می توانند سوغات خود را قبل و یا بعد از سفر به سرزمین وحی از فروشگاههای داخل استان تهیه کنند .
 به گفته شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد امسال علاوه بر نمایشگاه خرید برای زائران یزدی خانه خدا 22 فروشگاه و مرکز خرید در زمینه پوشاک و منسوجات  , لوازم خانگی , طلا و جواهر ,  اسباب بازی و کیف و کفش در نظر گرفته شده است.
 وی اشاره کرد  این طرح امسال با استقبال خوب زائران روبرو شده و پیش بینی میشود امسال 70 درصد زائران استان یزد بیش از 20 میلیارد ریال سوغات از فروشگاههای استان خرید کنند .
 مدیر حج و زیارت استان یزد بهره گیری بیشتر از برکات سفر معنوی حج , پرهیز از بازارگردی و اتلاف وقت , صرفه جویی در هزینه و حمایت از کالا و تولید ایرانی از اهداف مهم این طرح اعلام کرد .


| شناسه مطلب: 89296




یزد سوغات



نظرات کاربران