شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع) شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع) شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع) شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع) شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع) شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع) شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع)

شروع برنامه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع)

پس از دیدار مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق با مدیر حرم امام حسین (ع) و پیشنهاد حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، با برگزاری جلسه حرم شناسی در حرم مطهر امام حسین (ع) و موافقت مدیریت حرم، این برنامه از این هفته آغاز شد.

برنامه حرم شناسی هر روز صبح پس از جلسه اصلی بعثه مقام معظم رهبری که در حرم مطهر برگزار می شود، آغاز شده است. حجت السلام و المسلمین نصر اصفهانی، پیشهاد این برنامه را داده و خود او هم آغازگر این حرکت بوده که با استقبال بسیار خوب روحانیون و زائران ایرانی مواجه شده است.


در برنامه حرم شناسی، موضوعاتی پیرامون پنج ضریحی (امام حسین (ع)، شهدا، حبیب بن مظاهر، قتلگاه و ابراهیم مجاب) که در حرم مطهر وجود دارد گفته می شود. همچنین درباره زندگی عالمان مدفون در حرم همچون وحید بهبهانی و میرزا حسینقلی همدانی، میرزا محمد تقی شیرازی معروف به میرزای دوم و امیر کبیر سخنرانی می شود.
 


| شناسه مطلب: 89303







نظرات کاربران