آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان

آخرین برنامه‌ریزی‌های حج در نشست شورای مدیران سازمان

نشست شورای مدیران سازمان حج و زیارت امروز دوم مرداد ماه به ریاست حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت و با حضور معاونان سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این نشست آخرین اقدامات در حوزه حج تمتع، اسکان، اعزام، حمل و نقل، آشپزخانه ها و پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.


 بر اساس آخرین آمار مندرج در این نشست ، از روز 27 تیرماه تا روز دوم مرداد ماه بیش از 12 هزار نفر از زائران به سرزمین وحی منتقل شده اند.


 تاکنون از میان زائران اعزام شده به سرزمین وحی، سهم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران 35 پرواز و سهم هواپیمایی سعودی 16بوده است.


 همچنین نخستین کاروان های زائران ایرانی امروز به مکه مکرمه رهسپار می شوند.


 حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در این نشست بر ضرورت برنامه ریزی کامل و اجرای آن برای زائران حج تمتع تاکید کرد.


 وی در عین حال به موضوع سفر به عتبات اشاره کرد و گفت: اشتیاق مردم کشورمان برای سفر به عتبات در ایام عرفه و زمان های دیگر باید مورد توجه قرار گیرد.


 محمدی بر برنامه ریزی مناسبی برای اعزام زائران در عرفه به عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: مراسم روز عرفه در کربلا نیز با شور و حرارت بالایی برگزار می شود و باید فرآیند اعزام ها به صورت مناسبی انجام گیرد.


| شناسه مطلب: 89385




سازمان حج حج 97



نظرات کاربران