گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر

گفتگوی صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با مسافران شهر پیامبر

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت امروز هنگام عزیمت به مدینه منوره درهواپیما با زائران حرم شریف نبوی گفتگو کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الإسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر و آقای حمید محمدی در این گفتگوی صمیمی از حال و هوای زائران و مراسم بدرقه ،نحوه انتقال به فرودگاه و عملیات پروازی جویا شدند و مسافران شهر پیامبر نیز دراین باره توضیحاتی ارائه کردند.


 


آنان گفتند مراسم بدرقه در مساجد طرحی مفید برای زائران و بدرقه کنندگان است و باعث کاهش ترافیک در فرودگاه امام خمینی شده است.


 


زائران همچنین از نحوه برنامه ریزی برای آغاز سفر خود ابراز رضایت و اظهار امیدواری کردند ادامه سفر نیز با آرامش انجام شود و با حجی مقبول به کشور بازگردند.


 


سرپرست حجاج ایرانی همچنین باحضور در کابین هواپیما با خلبان و کمک خلبان هواپیما نیز گفتگو و از تلاش کادر پروازی و مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر برای انتقال زائران به سرزمین وحی قدردانی و برای آنان آرزوی توفیق کردند.


 


امیرالحاج ایران و رئیس سازمان حج و زیارت همچنین  هنگام ورود به فرودگاه مدینه از نزدیک روند عادی عملیات اداری و پلیس گذرنامه و نحوه برخورد آنان با زائران ایرانی را مشاهده کردند.




نظرات کاربران