در بازدید از هتل راما مدینهتوصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید در بازدید از هتل راما مدینهتوصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید در بازدید از هتل راما مدینهتوصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
در بازدید از هتل راما مدینهتوصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید در بازدید از هتل راما مدینهتوصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید در بازدید از هتل راما مدینهتوصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید در بازدید از هتل راما مدینهتوصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید در بازدید از هتل راما مدینهتوصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید
در بازدید از هتل راما مدینه


توصیه سرپرست حجاج ایرانی: از کالای ایرانی حمایت کنید

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی خانه خدا؛ ظهر امروز در بازدید از یکی ازهتل های محل اقامت زائران ایرانی در مدینه منوره به زائران توصیه کرد با خرید سوغات از بازار داخل از کالای ایرانی حمایت کنند.

 به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار از زائران ایرانی مستقر درهتل "‌راما مدینه "‌ واقع در نزدیکی مرقد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) درفضایی سرشار از صمیمیت و مهربانی درکنار سفره آنان؛‌ میهمان خوان رحمت الهی شد. 
با ورود حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به هتل راما مدینه حسن شریفات مدیرمجموعه هتل ضمن خوشامد گویی گزارشی کوتاه از فعالیتهای درحال انجام برای زائران ارائه کرد و سپس زائران نیز به دور نماینده ولی فقیه حلقه زدند و هریک نکته ای را با وی درمیان گذاشتند که او نیز توصیه ها و تذکراتی را به مسئولان بعثه و ستاد مدینه ؛گوشزد کرد.
سرپرست حجاج ایرانی سپس با حضور در رستوران هتل با برخی از زائران که مشغول خوردن ناهار بودند، دیدار و با آنان احوالپرسی کرد. در این دیدار زائران از محل اسکان زائران در هتل های نزدیک حرم، نحوه پذیرایی  و طبخ غذا ابراز رضایت و از نماینده مقام معظم رهبری و مسئولان سازمان حج و زیارت تشکر و قدردانی کردند. 
در این میان برخی زائران نیز از نحوه برخورد ماموران سعودی در فرودگاه انتفاد داشتند که حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به معاون رئیس ستاد مدینه دستور رسیدگی و رفع مشکل داد.
 کمی ارز تخصیص یافته برای زائران حج نیز دیگر موضوعی بود که برخی زائران مطرح کردند که امیرالحاج ایران با توضیحاتی در این زمینه این مسئله را تایید کرد اما همراهی مناسب دولت را نیز برای تامین هزینه های ارزی حجاج یادآور شد. 
نماینده مقام معظم رهبری در ادامه این دیدار صمیمانه و بی تکلف؛ از بخش غذاخوری بانوان هم دیدار و با آنان احوالپرسی و به صحبتهای آنان گوش داد. بانوان زائرنیز همه به اتفاق در پاسخ به سوال "مشکلی نیست؟" گفتند همه چیز عالی است و از امیر الحاج ایران تشکر و قدردانی کردند. 
بازدید از آشپزخانه و محل توزیع غذای زائران هم بخش دیگری از این دیدار بود. حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر خطاب به افراد فعال دراین بخش گفت:‌ همه باید خدمتگزار حجاج باشیم و انشاءالله شما درثواب حج و زیارت زائران شریک هستید.
 بر پایه این گزارش ، در هتل "‌ راما مدینه "‌بیش از 700 زائر در قالب پنج کاروان از استانهای تهران ؛ خراسان رضوی و کرمان مستقر هستند. 
در جریان این بازدید ؛ آقای جواد شاد معاون ستاد مدینه ؛ حجت الاسلام سید جواد مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری وجمعی از مدیران و مسئولان و کارگزاران حج سرپرست زایران ایرانی خانه خدا را همراهی می کردند.
 




نظرات کاربران