نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد

نوای ملکوتی قاریان ایرانی در مسجدالنبی طنین انداز شد

برنامه دلنشین قرائت قرآن را 5 نفر از قاریان کشورمان در حرم نبوی اجرا کردند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، اعضای کاروان قاریان ایرانی با حضور در یکی از حلقه های قرآنی حرم نبوی، آوای ملکوتی وحی را طنین اندازکردند.
این برنامه دانشین که توسط آقایان کرمانی, قاسم آبادی,  فردفانی, شعبانی و موسوی اجرا شد، مورد توجه زائران و مجاوران حرم رسول الله (ص) قرارگرفت و بارها تحسین قاریان کشورمان را درپی داشت.
حلقه های قرآنی یکی از راههای آموزش قرائت قرآن و روش مشافهه ای است که در آن شیخ در مسجد می نشیند و فراگیران، قرائت خود را به او عرضه می کنند و به این ترتیب، استاد اشکالات فرد را متذکر می شود. 
دراین روش، علاوه بر قاری , دیگر حاضران درجلسه  اطلاعاتی درباره چگونگی اداء حروف و کلمات و رعایت احکام و قواعد, کسب می کنند و در قرائت خود به کار می بندند..
این پدیده مبارک که در مدینه النبی به ویژه حرم پیامبر (ص) رواج دارد، درموسم حج شور و حال دیگری به خود می گیرد. در این روزها و شبهای ماه ذی القعده، حلقه های قرآنی درحرم رسول خدا (ص) با حضور زائران و قاریانی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای سودان, ترکیه,اندونزی,چین و عراق باشکوه برگزار می شود.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران