حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است

حرمت مومن برتر از حرمت حجرالاسود است

جلسه مدیران کاروان های اعزامی به کربلا، در محل نمازخانه هتل جواهر برگزار شد. در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، به ایراد سخنرانی و توصیه به مدیران پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام نجفی روحانی، با خواندن حدیثی، به لزوم پرهیز از مواضع اتهام پرداخت و حرمت مومن را برتر از حرمت حجرالاسود برشمرد و گفت: "مومن حق ندارد آبرو و حیثیت خود را ضایع کند از این رو نباید خود را در معرض اتهام و بدگمانی دیگران قرار دهد."


وی سپس، به تبیین خصوصیات یک مدیر خوب پرداخت و افزود: یک مدیر موفق علاوه بر انگیزه و تلاش، باید دانش مدیریت نیز داشته باشد. و باید توان اداره مجموعه زیر نظر خود را از هر جهت داشته باشد یعنی هم از آنها حمایت کند هم نظارت نماید و هم آنها را رهبری کند تا مبادا دچار انحراف شده، و مقصد را فراموش کنند. وی افزود: اگر مدیری دانش مدیریت نداشته باشد، ممکن است مرتکب اشتباهاتی شود که دیگران را به خود بدبین نموده و شخصیت خود را نیز ضایع کند از این جهت، هر کس که می خواهد مدیر مجموعه یا افرادی شود، باید از تجربه گذشتگان عبرت بگیرد و عاقبت خوبی را برای خود، رقم زند.


ایشان با اشاره به حدیث دیگر افزود: سه چیز منشا اشتباهات و انحطاط انسان می گردد: یکی عدم کنترل زبان دیگری عدم کنترل خواسته های تمایلاتی خود و سوم عدم کنترل غرایز جنسی است.


مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق، از مدیران کاروان ها خواست، با سعه صدر و حسن خلق، در این سفر معنوی با اخلاص کامل زائرین را همراهی کنند و در نظر داشته باشند که برخی از زائرین کم سواد یا بی سواد بوده و نیاز به کمک بیشتری دارند مخصوصا بعضی از آنان کهنسال و پیر بوده و باید مورد مساعدت و ملاطفت قرار گیرند.


وی زیارت را در دو کلمه خلاصه کرد و گفت: یکی سپاس و دیگری اعتذار داشته باشد یعنی از حضرت سیدالشهداء (ع) تشکر کند که این مسئولیت ارزشمند را به او داده و به زیارت آن حضرت نائل شده است. دیگر این که باید از آن حضرت عذرخواهی نماید از این که در خور شان زائرین آن حضرت نتوانسته است تلاش کند زیرا بیشتر از این، توان و بضاعتی نداشته است.  


مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق رضایت زائرین را رضایت امام حسین (ع) دانست و افزود: هر زائری که اظها رضایت می کند، آن حضرت نیز خرسند و مسرور می گردد و برای شما دعا می کند.


 


| شناسه مطلب: 89490




کربلا جلسه مدیران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران