پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد

پرواز زائران ایرانی به فرودگاه جده آغاز شد

رییس سازمان حج و زیارت از حضور بیش از 24 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ آقای حمید محمدی امروز درباره آخرین آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی اظهار داشت: تا پایان وقت امروز (دوشنبه هشتم مرداد ماه) بیش از 24 هزار زائر ایرانی وارد سرزمین وحی شده اند.
وی با بیان اینکه پرواز زائران ایرانی از روز 27 تیرماه و به مقصد فروگاه مدینه منوره آغاز شده بود، گفت: پرواز زائران ایرانی از امروز هم در مدینه منوره و هم در فرودگاه شهر جده انجام می گیرد ؛ تا آخر وقت روزدوشنبه نزدیک به 22 هزار نفر وارد مدینه منوره می شوند که از این تعداد نیز حدود 14هزار نفر بعد از احرام بستن در مسجد شجره به سمت مکه مکرمه عزیمت می کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت افزود: پروازهای جده از امروز آغاز شده و تا پایان وقت امروز دوشنبه جمعا حدود2 هزار نفر به این فرودگاه وارد می شوند.
آقای محمدی اضافه کرد: به غیر از آمار ورود تعداد زایران، در حدود 2 هزار نفر از عوامل اجرایی نیز برای خدمت رسانی به حجاج عزیز از روزهای قبل از آغاز فرآیند حج مشغول به فعالیت شده اند.
بگفته وی  تمامی برنامه ریزی ها برای زایران عزیز به خوبی پیش می رود و امیدواریم که آنها نیز به نکات و توصیه های مرتبط با این سفر توجه داشته باشند.
گفتنی است که امسال حدود 86هزار نفر از زایران کشورمان در موسم حج تمتع 97 شرکت می کنند.
نخستین پرواز ورود زایران ایرانی از روز 27 تیر ماه آغاز شده است وهر یک از زایران حدود 30 تا 40 روز در سرزمین وحی حضور خواهند داشت.


 



 


 


 


 


| شناسه مطلب: 89528




محمدی جده ورود حج97



نظرات کاربران