هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا

هم‌اندیشی حج ابراهیمی در دهکده حج غنا

همزمان با فرارسیدن موسم حج و آغاز اعزام حجاج غنایی، گردهمایی «حج وحدت اسلامی، اخلاق و معنویت» (6 مرداد) از سوی کمیته حج غنا و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این گردهمایی با حضور بیش از یک هزار نفر از حجاج در قالب کاروان‌های اعزامی، مدیران کاروان‌ها، مسئولین کمیته حج، نماینده امام کل مسلمانان، علما، برخی مسئولین سازمان‌های اسلامی و برخی نمایندگان رسانه‌های جمعی در محل دهکده حج در آکرا پایتخت غنا برگزار شد.


در این گردهمایی، پیام محمد حسن ایپکچی، رایزن فرهنگی توسط شیخ محمد عبالصمد خوانده شد که در آن به اهمیت برگزاری حج مسلمانان سال جاری در جهان و سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع مسئولین سازمان حج و زیارت کشورمان اشاره و همچنین، مسئولیت و برنامه‌ریزی کمیته حج غنا را برای مدیریت حج مورد تأکید قرار گرفته است.


در ادامه، شیخ احمد نکرومه، یکی از علمای مسلمان غنا در خصوص اهمیت این گردهمایی در ارائه اهم نکات آموزشی و احکام حج سخنانی ایراد کرد.


سپس، پیام شیخ کوایه، رییس کمیته حج غنا خوانده شد. در این پیام کمیته حج غنا از جمهوری اسلامی ایران در مشارکت فعال در گردهمایی سال جاری دهکده حج و نیز تلاش جهانی ایران در رسیدگی به وضعیت مسلمانان کشورهای مختلف قدردانی کرده است.


| شناسه مطلب: 89547




غنا



نظرات کاربران