زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند

زائران مدینه قبل درمحافل انس و معرفت حضور پرشوری دارند

دو هفته از ورود زائران ایرانی به شهر پیامبر می گذرد و حضور ضیوف الرحمان در محافل انس و معرفت درهتل های زائران ایرانی درمدینه منوره با شورفراوان ادامه دارد. 



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، درآئین انس و معرفت که امروز درهتل مبارک الفضی مدینه با حضور پرشور دلباختگان حرم نبوی برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی سخنران بعثه مقام معظم رهبری درباره ویژگی های اخلاقی و اجتماعی پیامبر اکرم سخن گفت و اظهار داشت: رسول گرامی اسلام از مردم با مردم و برای مردم بود و یار و یاور پیامبر هم مومنین بودند. 
وی با اشاره به اینکه در اسلام وظیفه فرزند نسبت به پدر و مادرمشخص شده است، افزود: سه گناه  شرک به خدا، اذیت پدر و مادر و رنجاندن آنان و دروغ گفتن بزرگتر از همه گناهان است.
وی اضافه کرد: در اسلام انسان نسبت به خود و جامعه اش مسئول است و باید مسئولیت پذیر باشد.
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین برداشت های معنوی  و اخلاقی ازسفر حج پرداخت و زائران را به الگو پذیری از شخصیت نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین فراخواند. 
این گزارش حاکیست در پایان این محفل نورانی  حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت عصمت و طهارت در رثای ائمه بقیع به نوحه خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.
 




نظرات کاربران