پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت

پاوه نقش برجسته ای در مقاومت داشت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه دیدارهای خود با زائران ایرانی درمدینه منوره ظهر امروز به یکی از هتل های این شهر رفت و از نزدیک با زائران حرم نبوی گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در ادامه بازدیدهای روزانه خود امروز (شنبه) در جمع زائرانی ازاستان های لرستان، کرمانشاه ، قم و البرز حاضر شد.
دیدار امروز حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر و آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت ‌ با خواندن اشعاری در مدح پیامبر و ائمه اطهار توسط یکی از خادمان زوار و ذکرصلوات جمعیت، فضای معنوی وحال و هوای دیگری گرفت.
با ورود حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به سالن غذاخوری تعداد زیادی از زائران نیز دورایشان جمع شده و با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیات به گفتگو پرداختند.
اسد گودرزی پیرمرد 77 ساله لرستانی که چهره ای ساده داشت به سرپرست حجاج ایرانی گفت: اولین بار است که به سفر حج آمده است و توصیه های نماینده مقام معظم رهبری را چراغ راه خود دراین سفرمی داند.
یکی از زائران از میان جمعیت پدر شهید ملک محمد کاوه فنی را به نزد نماینده ولی فقیه  آورد. پیرمرد که برادرش نیز شهید شده و حدود هفت دهه از عمرش می گذرد بدون آن که حرفی بزند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر را در آغوش گرفت و سرپرست حجاج ایرانی هم جملاتی درتجلیل از مقام شهدا بیان کرد و گفت: همه ما مدیون فداکاری های شهدا هستیم و انشاءالله خداوند شهدایتان‌ را با شهدای کربلا محشور کند. 
نماینده ولی فقیه همچنین به فرزند شهید محی الدین فرجی  زائر اهل پاوه اظهار داشت: پاوه مردم غیوری دارد و شهر شما نقش برجسته ای در مقاومت علیه توطئه های ضد انقلاب داشت.  
بر پایه این گزارش ، در قسمت بانوان چند تن از زائران در گفتگو با نماینده ولی فقیه از کیفیت و تنوع غذا و خدمات رسانی به حجاج ابراز رضایت کردند . 
خانم شعبانی زائر البرزی گفت: در این چند روزی که در مدینه هستیم رعایت عزت وکرامت زائران ایرانی در برخوردهای طرف سعودی کاملا مشهود است و ما قدردان  تلاش های شما و دیگر خدمتگزاران حج هستیم  که زمینه این سفر معنوی را برای ما فراهم کردید.
دراین بازدید سرپرست حجاج ایرانی با صبر و حوصله پیشنهادات زائران را که بیشتر درباره نحوه ارتباط با خانواده هایشان در ایران بود، شنید و ضمن اینکه هیچ یک از سوالات را بی پاسخ نگذاشت به مسئولان اجرایی ستاد مدینه تذکراتی داد.
سرپرست حجاج ایرانی همچنین با دو زائر کهنسال شیعه وسنی که در سالن هتل بودند  گفتگو و به آنان توصیه کرد که مراقبت کنند دچار بیماری یا گرمازدگی نشوند وخود را برای اعمال حج و رفتن به عرفات و منا آماده کنند.
رئیس سازمان حج وزیارت هم اظهار داشت: امسال  5/12 درصد از زائران بالای 75 سال  سن دارند و کهنسال ترین زائر کشورمان نیز  113 ساله است.
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر بعد از گفت و گو با زائران، سراغ خادمان ضیوف الرحمن در آشپزخانه هتل رفت و در باره کیفیت مواد غذایی و طبخ از آنان سوال کرد. 
محمد رضا عابدینی آشپز و همکاران وی همگی از کیفیت غذاها ابراز رضایت کردند و نماینده ولی فقیه هم به آنان گفت: شما نقش مهمی در تغذیه سالم زائران دارید و انشاءالله در ثواب زیارت و اعمال شان شریک هستید.
امیرالحاج ایران هنگام خروج از هتل با زائرانی که برای بدرقه ایشان آمده بودند ، عکس یادگاری گرفت. 
گفتنی است درهتل "‌ بدرالمدینه  " زائران چهار کاروان از استان های لرستان، کرمانشاه، قم والبرز مستقر هستند.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران