همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری

همراه با کاروان جانبازان در مسجدالحرام+گزارش تصویری

کاروان جانبازان کشورمان شب گذشته با حضور در مسجدالحرام، اعمال حج خود را انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، این کاروان جمعه ششم مرداد با استقبال مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و اعضای ستاد مدینه وارد شهر پیامبر شد و پس از یک هفته اقامت در این شهر و زیارت حرم رسول خدا (ص) و ائمه مظلوم بقیع، عازم مکه مکرمه شد.


حدود ساعت 22 شب گذشته(شنبه) کاروان جانبازان کشورمان از هتل دارالخدیجه راهی مسجدالحرام شد. آن دسته از جانبازانی که خودشان امکان طواف خانه خدا را داشتند، به سمت کعبه برای طواف رهسپارشده و سایر جانبازانی که از ویلچر استفاده می کردند، در نیم طبقه اول به کمک یک همراه، طواف خانه خدا را انجام دادند. پس از خواندن نماز طواف، جانبازن راهی سعی صفا ومروه شدند. سپس جانبازان، تقصیررا به جا آورده وکمی از موو ناخن خود را کوتاه کردند.
حدود ساعت 1:30 صبح روز یکشنبه اعمال جانبازان به اتمام رسید.


حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در دیدار با جانبازان در مدینه منوره، حضور جانبازان در حج را فرصت و برکت دانست و حضور درجمع آنان را توفیق و افتخاری بزرگ برای خود بیان کرد.


 




نظرات کاربران