برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه

برگزاری محافل انس و معرفت در دو هتل زائران ایرانی در مدینه

دومحفل انس و معرفت با حضور صدها تن از زائران ایرانی شهر پیامبر با تلاوت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محافل انس و معرفت با حضور پرتعداد زائران ایرانی امروز در دو هتل مراج طیبه و منازل الاسواف مدینه منوره برگزار شد. 
در این دو محفل که با تلاوت آیاتی ازکلام الله مجید توسط قاریان ممتاز کشورمان آغاز شد حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی درسخنانی با اشاره به اعتدال و میانه روی پیامبر گرامی اسلام ، به حاضران توصیه کرد درزندگی خود ازسیره رسول اکرم الگو بگیرند.
سخنران بعثه مقام معظم رهبری گفت: ما باید بر اخلاق و زبان خود مسلط باشیم و اگر اخلاق بد را کنار بگذاریم خداوند بدی ها را تبدیل به حسنات می کند. 
حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی افزود:کسی که حجش تمام و مورد قبول واقع شود نباید هیچ اخلاق بدی در وجودش باشد ، دراین سفربرای کنار گذاشتن اخلاق بد و کینه ها از پیامبر کمک بخواهید. 
وی با اشاره به اینکه سهمیه حج محدود است و زائر سفر حج باید سال ها انتظار بکشد، اظهار داشت: سفر حج سختی های خاص خود را دارد وحالا که مشرف شده اید از فرصت حضور در جوار پیامبر، ائمه بقیع و بیت الله الحرام حداکثر بهره را ببرید.
برپایه این گزارش ، پایان بخش این محافل مداحی حاج مرتضی طاهری و ذکر مصیبت حضرت زهرا سلام االله علیها و ائمه بقیع علیهم السلام بود.
 




نظرات کاربران